agneskp

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Agnes - 12 juli 2012 22:19

Ju mer dom frågar

Desto värre blir det

Jag har en chans

En chans

På kanske en miljon

Men någon måste det ju bli

Jag kan inte vänta för länge

Måste agera nu

Men okej var i världen ska jag börja leta?


She looks at you
The way that I would
Does all the things, I know that I  could
If only time, could just turn back
'Cause I got three little  words
That I've always been dying to tell you


Av Agnes - 12 juli 2012 21:56

Rider denna 'lilla' sak nu i en vecka. Fy vad han e underbar.

Han heter Anton, är 1.62 cm hög (a och är lite halvt väldigt jätte mysig. Man kan rida barbacka på han utan problem och han är jättesnäll överallt.

Men han är ändå inte 'för' snäll, liksom "gör allt utan att man behöver be om det", utan nej, man får jobba för att få till det (om han inte är på superdupermegabra humör).

Han är en ögontjänare utan dess like, så fort man vänder ryggen till så välter han ner allt inom en radie av två meter. Grimmor, flugluvor, borstar, allt tar han i munnen och bara slänger omkring sig :')


Åh det är så härligt att ha en anlednig till att gå upp varje morgon. Jag behöver rida han. Jag måste till stallet. En anledning till att gå upp. Det känns skönt.




Ja...

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards