agneskp

Alla inlägg den 3 april 2014

~

Av Agnes - 3 april 2014 21:23

Av Agnes - 3 april 2014 17:18

Nu är turnén över för min del. Var ute igår och idag, och ah vad roligt det har varit.

Igår var jag ute med min måndagsensemble, min 'roliga' ensemble hehe och vi var på min gamla högstadieskola Linné.
Genrepet gick jättedåligt HAHAH var lite för flummig, men själva konserten gick jättebra! Har aldrig lyckats så bra med låtarna som då. Hela dagen var rolig (fast kall...) och det var kul å spela för mina gamla lärare så jag fick visa vad det är jag håller på med. Fick t.o.m lite jubel när vi presenterades i bandet, då var det min syster och hennes kompisar som jublade haha...

Idag var vi i Vinslöv och spelade, och jag var där med min måndagsensemble. Hela denna dagen har varit extremt rolig. Tyvärr skulle ingen av mina kompisar med, så det var jag, tre killar i min klass och en massa tvåor och treor. Men det gjorde ingenting, jag var med tvåorna och treorna och när jag inte var det så var jag själv, vilket var ganska skönt...
Låtarna gick bra, spelade fel nån gång bara men tror ingen märkte det. Det var en rolig publik vi spelade inför, fick många applåder!
Sen när vi skulle hem stack alla hem tidigare förutom jag, två tjejer i trean och ett gäng killar i tvåan och trean. Så vi stack och köpte glass, mums, för helt plötsligt hade det blivit varmt (det snöade i går?!). Det var ganska intressant att gå med dom, höra vad de pratade om osv. Men men, sen tog vi tåget hem.

Nu har jag nyss varit hos veterinären och vaccinerat MeeShee. Imorgon är jag tack och lov lediiiig, så jag ska städa huset, gymma, spela orgel och så ska jag se om jag kan lyckas med en sak, men mer om det imorgon!

MeeShee hos veterinären. Hennes ena öra lägger sig alltid ner när hon är hos vet, ingen aning om varför... I guess att hennes 33% dvärjvädur is showing ;)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards