agneskp

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Agnes - 11 mars 2012 18:42

   Jahopp.. I ett inlägg för typ en månad sen skrev jag att jag skulle lägga upp bilder på mitt rum. Jag gjorde aldrig det, och det är säkert ingen som minns att jag lovade att lägga upp bilder, men jag gör det nu ändå.. xd

MItt rum är typ stans minsta. Elr nä, inte riktigt, men det är väldigt litet. Osså känns det som om jag har lite för mkt möbler i det.. HEHE xd

    

Jag bor i dörren t vänster, den med "Privat" skylten. Den dörren är t min syrras rum xd

 

Om man står i dörren och tittar in. Extremt fult rum...... Ska egentligen ha en tavla på den vita väggen, men har inte hittat ngn än.. xd

 

Om man står vid mitt fönster. Har Ulrik över hela min dörr, och byrån där är min garderob.. Jahopp.. xd

Ska ha ngt fint på den bruna väggen oxå, men har inte hittat ngt än där heller xd


   

Misty-Tavlan till vänster på den andra bilden ♥ fick den av min ridlärare när Misty hade dött.. :')


Jaha. Detta blev ett extremt tråkigt inlägg, har inte redigerat bilderna eller ngt heller xd Men jag har varit i stallet hela dagen och är extremt trött, skyller på det ;)

Ville att Danny skulle vinna igår, men man får inte alltid som man vill.... xd Röstade på Ulrik och Torsten Flinck.

Hhahaha tkr faktiskt att Torstens låt är väldigt fin. hahahah..


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards