agneskp

Alla inlägg under mars 2012

Av Agnes - 7 mars 2012 13:06

Åh nu blev jag glad :D

Alla lärare skulle på ngn konferans typ, så vi slutade kl halv ett! :D

Tycker faktiskt att lärarna borde ha konferans oftare.. Hihih xd


Igår var jag och lyssnade på ngn snubbe med konfan. Han hette Stefan (nu vet ni det xd) och var typ 82 år.

Han hade suttit i konsentrationsläger under andra världskriget, för han var jude, så han berättade om det.

Man inser då att man har ett ganska bra liv.


Hahah kunde knappt gå i morse.. Vi hade skit jobbig idrott igår, och gjorde sidoplankan och en massa sit-ups och sånt.

Och jag är otränad.. Så jag har jätte mycket träningsvärk i min mage och min midja och i mina armar och.. tom i armhårorna :s HAHAHHA med andra ord typ hela kroppen..


Nehepp, nu ska jag äta vidare på mina chokladbollar ♥ hheeh..




Av Agnes - 5 mars 2012 20:26

I dream at night, I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace

Oh, can't you see you belong to me
How my poor heart aches with every step you take

Every move you make and every vow you break
Every smile you fake, every claim you stake, I'll be watching you
Every move you make, every step you take, I'll be watching you

Av Agnes - 5 mars 2012 16:50



 


Av Agnes - 5 mars 2012 16:11

Lite halv söt låt.


Förövrigt säljer vi choklad- och kolabollar och kolor (color?) i skolan, så om ngn är hungrig elr bara känner för att vara snäll så köp gärna :D

SEn insåg jag idag att det nog bara var jag och en annan  min klass som inte har touch mobiler.. jaaa.. jag menar, för ett år sen var det ju typ bara 8 st i klassen som hade iphone/xperia/WHATEVER xd

Men jag älskar min mobil som den är, och ska ha kvar den så länge jag kan ;)

HAHHAHA xd



Av Agnes - 4 mars 2012 12:20

Här sitter jag framför tv:n i min pyjamas osså kmr helt plötsligt min mamma med en skål med smet som jag kan slicka ur.. elr ja, ni fattar xd

För dom bakar typ kärleksmums elr ngt hahaha xd

Osså kollar jag på denna samtidigt:

 

HAHAHHA inget liv hihi..


Av Agnes - 4 mars 2012 11:21

Dagen började dåligt, hoppas den slutar bättre.

Idag vet jag inte vad jag ska göra..

BLABLÖ ska nog var lite social m min kanin och typ.. vet inte.

Jaja, skönt att inte ha ngt att göra iaf xd


Sen vill jag bara berätta om en snäll vänn.. Hahah som finns där när jag behöver henne. Och som alltid kommer med sina klyftiga sms..xd Osså har hon en azum blogg som finns här ;) http://ohomebba.blogg.se/


Osså vill jag bara hylla underställsbyxorna. Det är nog de bästa byxorna jag vet. Sådär sköna och mysiga och mjuka.. :') hahaha skulle kunna gå runt i underställsbyxor 24/7, fast dom är ju inte så fina HEHE.. xd

För jag reser mig igen

jag reser mig igen

När jag ser in i dina svarta ögon

så ser jag dig i mig

En som reser sig igen

oh, jag reser mig igen

Du lyser upp min svärta med ditt ljus 

Av Agnes - 3 mars 2012 16:02

HejHej nu har jag kommit hem från stallet och jag sitter och äter glass med digestive i i min stallT-shirt och stallmössa :')

  

Glad Agnes? Nädå..

Konstig Agnes? Ja-a! ;)

Av Agnes - 3 mars 2012 08:30

Jag menar, jag vaknade kl tre inatt av att min mage kurrade..

Osså drömde jag en skit konstig dröm oxå, typ att vi skulle ta klassfoto osså gjorde vi det med typ tre andra skolor, osså to fotografen utan att ngn visste om det så jag typ tittade i kors på bilden och blundade och räckte ut tungan osv.. :s

HAhahahah tur att den inte var sann, jag hatar att ta klassfoto.. :s


Nae nu ska jag äta och sen sticker jag till stallet, CHIAO ^^



Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards