agneskp

Alla inlägg under mars 2012

Av Agnes - 19 mars 2012 16:42

När vi hade kört i diket med bussen så ringde alla typ hem och sa typ såhär till sina föräldrar:

Hej vi har kört i diket med bussen men ingen har skadat sej. Vi blir lite sena och nej ni behöver inte vara oroliga.


Och då svarade typ alla andras föräldrar:

Oh gud har någon skadat sig? Vill ni att vi ska komma och hämta er? Lever ni?


Jag skrev detta till min pappa via sms:

Hej vi har fastnat i diket med bussen, blir lite sen ;)


Och han svarade:

Putta upp den igen då!


Jahopp... inget medlidande här inte hahahahahah xd

Av Agnes - 19 mars 2012 15:39




Jag hoppas du vet vem du är. Jag hoppas du läser detta. Jag hoppas.

Avundsjuk.

Av Agnes - 19 mars 2012 15:24

Har haft det jätte roligt i berlin, verkligen.

Dock är jag väldigt trött nu, har inte hunnit sova tillräckligt mycket eheheheh ;)

Vi åkte i fredags klockan halv fem på morgonen.. wiho.

Och vi åkte, hejåhå, och åkte lite båt oxå, hejåhå, och sen, efter tolv timmar var vi framme i berlin!

Där kollade vi lite på berlinmuren och sånt innan vi checkade in på typ vääääärldens finaste hotell (elr, okej, inte världens finaste, men det var vääääldigt mysigt iaf). Det var, somsagt, supermysigt, men jag tyckte att maten var väldigt.. konstig haha. xd

Sen den andra dagen var vi i (på?) Saccsenhausen. Det var helt hemskt.. :s fast inte så hemskt som jag hade trott.. ahha elr jo det var det ju, alltså lägret är ju hemskt, men.. jag vet inte xd

Sen shoppade vi >:) mohahah fast jag hittade bara ett par jeans.

Och om ni inte har varit i berlin ngn gång, ÅK DIT. Det är så himla fint och mysigt :') en jätte fin stad, tycker jag iaf ;)

Sen var vi lite i en kyrka och typ lekte, och ja, sen åkte vi tbx till hotellet och gick och la oss xd Elr, det var meningen att vi skulle gå och lägga oss, alla gjorde dock inte det xd alla var typ ute och "rännde", men jag satt inne på vårt hotellrum och läste.. Hahhah forever alone.

Sen dag tre var vi med på en gudstjänst, sen stack vi hem. Alla var typ åksjuka och sånt, hahahha.

Vi kom in i Sverige vid nio, och skulle egentligen kommit hem kl 22.15, men bussen körde i diket och vi kom inte hem förrens 23.30 ist.... xd hahahhahahahah


Jajaj, detta var en förkortad version av allt, vi har gjort så mycket mer, men jag vill inte trötta ut er.. eheh.

Bilder kommer sen ;)


Och juste, min mamma fyller år idag, vilket jag hade glömt bort.... Alltså jag är verkligen sämst på födelsedagar :(

Av Agnes - 15 mars 2012 16:13

Japp, vi lyssnade på En skygge af dig selv på svenskan idag.. Hrm, men Rasmus Seebach är ju bra ;)


Sticker till Berlin i helgen (om ngn missat det............ x'd) Så jag kmr inte blogga på.. några dagar ;)


BAJBAJ ☺

Av Agnes - 14 mars 2012 19:45

Så varmt sa dom att det ska bli i Berlin t helgen.. :'''D

Jag ska ju dit m konfan, från fredag till söndag xd

Kan inte blogga då.. hahahahhaha logiskt ;)

Men ingen ringer elr ngt sånt heller :s det blir fett dyrt isf....... :s

(Bild från Läggergrupperna 2011-2012 Hlm's facebookgrupp)


Jajaj, nu ska jag nog... göra so:n, för att jag har prov imorn och jag har inte övat så mkt...... EHEH.

Sen har jag oxå danska tills imorn.. Japp, danska.. Lite fail men ah... HAHHAHA xd

Ehe... ingen kommentar.

Av Agnes - 14 mars 2012 07:42

Jag är extremt förskyld och jag hatar det.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards