agneskp

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Agnes - 1 april 2013 23:15

Min mobil.

Men okey.
Det är en svart iPhone 4s som jag köpte i somras. Jag har tappat den x antal ggr men ännu inte fått någon spricka i den (ta i trä). Senast jag tappade den var nu ikväll, i min mattallrick (smidigt).
Den innehåller 4784 bilder och 73 videos, varav lite fler än 1500 av bilderna är på One Direction he he he he. Och ja, jag är medveten om att jag måste rensa, jag håller faktiskt på...
Jag har 41 appar nedladdade på min mobil, eh. Den är därför ganska full och jag får återkommande meddelanden varannan dag om att "lagringsutrymmet är fullt" eller vad tusan det står.
Skalet till min mobil är gult och grönt med katter som springer om man rör på det (typ 3D). Låter töntigt, men tydligen tycker folk om det då dom brukar lyfta upp det och bara "WOW" som om dom aldrig sett något häftigare.
Jag är en aning beroende av min mobil och använder den x antal timmar varje dag. Är också medveten om att detta är för mycket.

Så. Finns det något mer ni vill veta. Finns det ens något mer att veta?

Here you go, en bild på mitt skal. Har lite brist på fräsiga bilder känner jag, plus att ni nog sett en iPhone 4s förr. (den gulvita randen finns inte där i vanliga fall. Den uppkomm av blixten).

Av Agnes - 1 april 2013 11:31

Alla jag känner tränar.
På riktigt.
Folk går på gym, är ute och springer, gör sit-ups på kvällarna osv.
Alla jag känner har någon sorts motivation.
Förutom jag.
HA HA.
På riktigt. Ut och springa. Hur orkar folk? Jag önskar jag orkade. Eller ville. Eller iallafall tyckte det var roligt. Men jag tycker springa är så tråkigt så... Nej. Och jag blir så trött. Min kondis är verkligen inte bra någonstans. Min styrka är däremot bättre. Jag hade faktiskt velat börja på gym om det inte vore för att jag inte orkat lägga tid på det. Jag läger min tid på viktigare saker (hrmhrm twitter hrmhrm).
Men jag måste börja träna. Faktiskt. Jag känner mig pressad. Så mycket som alla tränar och så lite som jag tränar... Alltså haha. Och med tanke på hur mycket jag äter och hur lite jag tränar så kommer jag rulla fram snart. Mitt matsmältningssystem kan ju inte funka såhär bra forever liksom.

Söt

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards