agneskp

Alla inlägg den 13 april 2013

Wow

Av Agnes - 13 april 2013 22:46

Antaöet besökare idag, rekord!
Har ingen aning om vad ni alla kom ifrån, men stanna gärna kvar :)

Imorse stack jag till stallet som vanligt för att hjälpa till. När jag kom dit konstaterade jag att jag var den enda där att hjälpa till. Så det var lite stressigt under två timmar där, men det gick över sen när de sista eleverna åkte hem.
Sen stack jag hem till Rebbe och Fredrik och var där en stund. Eller, det var meningen att jag skulle vara där 'en stund' men det slutade med att jag var där hela eftermiddagen. Och jag åt världens godaste mat. Fredrik vet verkligen hur man lagar mat :')

Och nu är jag här i soffan, ensam hemma. Eller, min syster är också hemma men hon stängde in sig på sitt rum med Skype för någon timme sen så jag är inprincip själv. Till råga på allt är snart mitt batteri slut i mobilen, måste hämta laddaren -.-

'Upptäckte' några bra nya låtar idag, några visade Rebbe mig. Älskar att lägga till ny musik i min spellista i mobilen. Bussresor/tågresor mm blir mycket roligare då :D

Hey, innan jag avslutar, en fråga till folket bara. Är någon av er vig? Isåfall tar jag gärna emot tips på hur man blir vig/vigare.
"Stretcha varje dag" funkar inte. Jag måste ha mer exakt. Att säga "stretcha regelbundet" till mig är som att säga "ät rätt mat" till någon som vill ändra sina matvanor. Hur länge ska man stretcha? Hur ofta? Varje dag? Hur 'hårt'? Ge mig tips!

Av Agnes - 13 april 2013 22:26

Slouched behind a keyboard
Your fingertips are nails
I've been faced to face you
My social skills surprisingly frail
Come a little closer, I didn't catch your name
Insult me all you want to
But dare you do it to my face?

Fuck you, fuck you

Av Agnes - 13 april 2013 11:45

En bild på mig från förrförra året, förra året och en från i år.


Ska jag då köra 2011,2012 och 2013? Eller kan jag ha med 2010 också? Kan jag lika gärna ha bara för att det är kul!



 

Sommaren  2010.

Då när jag var typ.. precis som alla andra. Plus att jag sög på att ta bilder på mig själv. Men jag tog MÅNGA bilder. Herregud,



 

Hösten 2011.

Då var mitt hår som längst. Hittade faktiskt knappt några bilder på mig själv från detta året, hrm... Detta är början på min "kris".



 

Början av 2012.

Tog med flit en av de konstigaste. Så kort hår hade jag. Det slutade precis vid axlarna. Sen under året blev jag till den jag 'är idag'.


 

För någon månad sen.

HAHAH hittade ingen bättre för tillfället. 


OM JAG HAR FÖRÄNDRATS?

Samtidigt som jag har förändrats jättemycket så ser jag nästan likadan ut. (klicka på bilderna om ni vill ha dom större, men för ditt eget bästa gör inte det)



Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards