agneskp

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Agnes - 20 april 2013 22:13

Det håller mina släktingar på att lista ut. Väldigt intressant att lyssna på deras diskussioner.

Idag missade jag bussen till stallet, ledde en lektion, åt fika hos Rebbe med Emelie, städade huset och dansade till Justin Bieber - låtar. Helt ok dag, hade sina ups and downs.
Imorn ska jag göra läxa, färga ögonfransar/ögonbrynen, få lite vettiga saker gjorda och gå på konsert. Eller ja. I kyrkan, mamma och pappas kör och en orkester. Blir spännande.

"Jag vill inte ha uppmärksamhet"
"Jo, alla vill ha uppmärksamhet. Kanske inte den uppmärksamheten du tänker på, men det finns många olika sorters uppmärksamhet. Allting man gör beror på uppmärksamhet. Utan uppmärksamhet är vi som människor ingenting"

Av Agnes - 20 april 2013 00:00

Med detta fina collage gjort på min mobil (fotografen är Sandra) så får jag ridlektionen idag att framstå som en dans på rosor. Vilket den inte var. Det var en av de jobbigaste ridlektionerna på länge, och det gick riktigt dåligt. Men det mesta var mitt fel, inte Flickas, så det är bara att skylla på ryttaren :)

MeeShee har nu blivit snorig i båda sina näsborrar. Hon är fortfarande som vanligt. Funderar på att börja ge henne antibiotika imorn, men får se. Har någon tips på vad man kan göra mot en snorig kanin som ändå beter sig normalt, så mottages de tacksamt.

Nä nu ska jag sova. Godnatt :)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards