agneskp

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Agnes - 14 april 2013 22:31

Mina framtidsplaner.

Men alltså denna frågan är ju inte jättelätt, för 'framtid' kan ju vara imorn, i sommar, om tio år. Framtid är ju allt som inte är dåtid. Men okej, jag kör lite såhär klassiska "framtidsplaner när jag blir 'stor'".

Alltså ska jag vara ärlig så har jag inga jättestora framtidsplaner. Vissa vet ju redan nu att dom vill flytta till USA efter studenten och gifta sig med en blond kille som jobbar som avokat osså ska dom få tre barn och bo i Texas. TYP.
Men jag har faktiskt ingen aning. Vill jag flytta? Jag vet inte... Kanske till en lägenhet efter studenten. Då vill jag också köpa en hund.
Sen skulle jag kunna tänka mig att bli musiklärare för högstadie/gymnasieelever när jag blir vuxen. En sån dära cool lärare som tar fram den nya bra musiken att sjunga och som kan spela typ åttio olika instrument. En sån lärare så man längtar till det ämnet. En sån lärare som kan skoja till det men ändå har koll på sin klass. Åh <3
Annars hade jag kanske kunnat bli... Polis. Det skulle varit roligt. Respekt ;) HAHAH SKOJA.
Jag skulle oxå vilja vara med i musikaler i ensemblen/som statist. Eller någon mellanstor roll. Det hade varit sjukt kul. Åh.
Sen vill jag också köpa häst när jag blir äldre. Och kanske en liten gård. Fast jag vill gärna bo i stan.
Fast först och främst vill jag gå ut nian med hyffsade betyg, gå estet i tre år och ta studenten.

Fast jag vill inte bli stor.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards