agneskp

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Agnes - 17 april 2013 20:31

Denna 'saken' gjorde jag för exakt ett år sen (kollar ni "Tidigare I År" till höger så ser ni inläggen jag gjorde denna dagen fast förra året) så varför inte göra den igen för att se vad som har ändrats? ;)



 din favoritlåt just nu - Little Bird - Ed Sheeran
 en låt som du stör dig på just nu - Uncover - Zara Larsson
 en låt som gör dig glad - One Way Or Another - One Direction
 en låt som gör dig ledsen - Moments - One Direction
■ en låt som påminner dig om någon - High - Lighthouse Family
 en låt från en film som du tycker om - HAR TÄNKT JÄTTELÄNGE, omöjligt att komma på. Finns så många bra. Men tex He's A Pirate - Pirates Of The Carribean
 en låt som påminner dig om ett särskilt tillfälle - Another World - One Direction
■ en låt som får dig att gråta - True Colors - versionen av Amanda Fondell
 en låt som får dig att somna/slappna av - Wake Me Up - Ed Sheeran
 en låt av ditt favorit band - Little Things - One Direction
 en låt som ingen trodde att du skulle tycka om - Thrift Shop - Macklemore (eller, det är inte 'min musikstil')
 en låt som du kan utantill fast att det var längesen du lyssnade på den - Popular - Erik Saade LOL
 en låt som beskriver dig - Kiss Me - Ed Sheeran eller Change Your Life - Little Mix
 en låt från ditt favorit album - I Would - One Direction
 en låt som du lyssnar på när du är arg - låtarna i min spellista 'Bra Musik'
 en låt som du lyssnar på när du är glad - samma svar som ovanstående
■ en låt som du vill ska spelas på ditt bröllop - Little Things - One Direction eller Forever Young - Alphaville
 en låt som du vill ska spelas på din begravning - någon lycklig låt!
 en låt som får dig att skratta/må bra - det mesta. Är man med roliga människor kan all musik få mig att skratta!

Av Agnes - 17 april 2013 15:08

Alltså detta är helt sjukt. Kan inte fatta det.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards