agneskp

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Agnes - 5 april 2013 00:36

Denna dagen går inte till historien som den bästa dagen i mitt liv, dock avslutades den ganska bra.
På förmiddagen gjorde jag först inte ett skit och sen satt jag i några timmar och ringde runt till en massa smådjurskliniker och veterinärer, för att sedan höra av mamma att "vi kan väl avvakta lite med vet". MEN JAHA TACK. Kunde du väl sagt innan jag började ringa runt till halva skåne.
Vid ett kom mamma sen hem från jobbet och vi åt pastamannen till lunch mmmm <3. Efter det gjorde jag ingenting i några timmar igen innan jag fick för mig att gå ut och gå. Var ute i cirkus en timme, dock gjorde jag det stora misstaget att ta på mina nya skor vilket resulterade i skoskav. Jaja, jag överlever väl.
Sen nu ikväll var jag med pappa på Harrys och deltog i ett Musikquiz. Riktigt mysigt var det, trots att det nästan bara var en massa old människor där.

Imorn ska har jag helt plötsligt mycket att göra... Ska ev rida, göra läxa och kungen kommer på besök i vårt lilla samhälle mitt i Skåne. Kul. Får se hur morgondagen blir.
Godnatt :)

Suddig bild?

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards