agneskp

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Agnes - 21 april 2013 08:43

And I'll make you a heart pendant,
with a pebble held in my hand.
And I'll carve it like a necklace,
so the heart falls where your chest is,
And now a piece of me,
is a piece of the beach,
and it falls just where it needs to be,
and rests peacefully.
You just need to breathe,
to feel my heart against yours now,
against yours now.

Fräsigt.

Av Agnes - 21 april 2013 01:36

Lyssnade igenom en massa gamla låtar idag (eller igår men whatever).
En massa Sofijah - låtar.
Lyssnade mycket på henne när jag var typ 11-12 år gammal och trodde jag var typ deprimerad VILKET JAG INTE VAR för nu i efterhand inser jag hur bra jag hade det.
Men alla minnen kom tillbaka.
Tankarna, minnena, låttexterna.
Kan fortfarande några texter, omg haha. Dom har faktiskt satt spår i mig.
Tiden då jag låtsasdeppade och trodde jag hade problem, medan mitt liv egentligen var typ perfekt.

Lyssnar jag på låtarna jag lyssnade på för bara ett år sen så strömmar minnen. Minnen som bara jag har. Minnen som ingen vet om, som jag delar med mig själv. Alla tankar jag tänkte, alla blickar jag kastade, minnen.
Minnen. Överallt. Jag vet inte om jag gillar dom eller ej.

"håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
du är det finaste jag vet, det finaste jag vet"

Tre år sen och en väldigt dramatisk jag.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards