agneskp

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Agnes - 16 april 2013 22:23

Måste bara skriva två ganska coola saker.

I fredags ritade Emily en gubbe på min arm, för att jag sa "åh minns du då typ förra året hur många fina gubbar du ritade på min arm?". Sen när jag kom hem så såg jag på min blogg att för exakt ett år sen var det Emily ritade dessa coola gubbar. HAHAH. Exakt ett år gick innan jag kom på det och ritade dit nya.

Nyss såg jag att för exakt ett år sen bloggade jag om en bok som heter "Hata Romeo", och idag såg vi klart Romeo och Julia. VADÅ ÖDET.

Först "gubbarna på armen" och nu Romeo. Omg.
Kände att ni behövde veta detta. Godnatt igen :)

Exakt ett år sen.

Av Agnes - 16 april 2013 21:44

... Jag är för trött.
... Huvudvärken from hell har hälsat på idag.
... Slutet på Romeo och Julia sög. Dom dog ju.
... Jag hade nationella idag och har nationella imorn.

OKEJ den sista var inte riktigt en anledning till att inte skriva ett roligt blogginlägg. Inte den näst sista heller.
Men okej. Skriver lite.

Bra saker idag:
- Jag fick se 30 minuter Leonardo DiCaprio på svenskan idag mmmm.
- Det har varit varmt.
- Nationella gick hyffsat. Eller nej. Det gick skit föressten.

Dåliga saker idag:
- Jag har svettats.
- Jag hade glömt stora delar av dansen och kom fel x antal gånger idag.
- Romeo dog.
- Vi hade nationella idag och imorn.
- Mitt huvud gör ont.
- Jag fick ett brännmärke på min armbåge på dansen.

OKEJ. Det blev bara samma saker igen. Men det ser ut som mycket text och mycket text är roligt. Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards