agneskp

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Agnes - 24 mars 2013 22:50

På riktigt.
För att du ska dö.
Jag är själv inte rädd för att dö.
Jag märker ju inte mycket själv.
Men jag är rädd för att dom jag älskar ska dö.
Usch vad jag älskar dig.

Av Agnes - 24 mars 2013 17:53

Innehållet i min väska. 

Detta måste vara den tråkigaste punkten av alla. På riktigt. Vem bryr sig om va jag har i min väska?
Sen är det ju så att... Jag använder inte väskor. Eller, inte handväskor och sånt. Har aldrig gillat det. Proppar hellre fickorna fulla med pengar, plånbok, mobil osv istället. Varför gå runt med värsta feta väskan runt axeln som ändå bara är full med skit? Haha eller, om jag skulle haft en skulle jag fyllt den med skit.

Men okej. För att göra denna punkten liiiiite rolig (haha) så kan jag ju skriva var jag har i min skolväska. Jaaaaa. Eller, jag har inget annat val, jag kan inte skriva om någon annan väska, med tanke på att det är den enda väskan jag använder. Min älskade skolväska. Haha det är en svart och guldig Adidasväska (lol), köpt i en Adidasaffär i Sthlm 2010. Den har hängt med under hela min högstadietid. När alla köpte Adidasväskor, köpte jag också min. Sen när alla slutade använda sina Adidasväskor, så behöll jag min. Kära fula-men-fullt-fungerande-Adidas-väska :')
Men okej...

Vad har jag då i min väska (spänningen är olidlig):
- Läxor (tar upp ungefär sådär 99% av platsen i min väska)
- Pennor & sudd som jag aldrig använder (kan tillägga att min mobil ville skriva "aids" istället för "sudd" omg)
- Bindor
- Värktabletter
- En hel hög med papper av alla slag tex tuggumipapper, kvitton, lappar som skulle lämnats in i skolan osv.
- Gummiband, hårsnoddar och klämmor
- Pengar (ohhhh i didnt know about that :'D)
- Vax till tandställningen
- Stenar och snäckor (wtf)

Det var väl typ det. Kollade faktiskt igenom min väska, usch. Den måste städas :s

Så ja. Detta extremt intressanta inlägg kände jag... Jaja.
Här får ni en bild på min kära väska och mig.


HAHAHAHAH åh vad töntig jag är :c

Av Agnes - 24 mars 2013 00:32

Japp. Jag är hungrig. Men vågar inte ner och äta (mörkt ju), plus att jag redan borstat tänderna och allt sånt. Jaja, jag är van, brukar somna hungrig...
Idag stack jag inte till stallet (ugh dåligt samvete) men jag behövde faktiskt en ledig dag. Min plan var att göra en massa härlig läxa, men rörde inte en enda läxbok. Istället så städade jag hela huset (tar ungefär 2 timmar) och klippte grenar till min kanin (som förövrigt är förkyld, stackaren :c). Det är typ det enda. Sen har jag också ätit, varit på twitter, sjungit, tittat på tv, u get it. Men inget mer. Och det har varit så skönt.
Rebbe kom förbi en stund med sin kompis som jag glömt namnet på (... Fia?) och sa hej. Lite spontant och trevligt sådär.

Imorn ska jag upp tidigt (kl 8, usch vad tidigt.........) för jag ska till kyrkan och sjunga med sex stycken i min kör på en gudstjänst. Ska bli kul, men är lite nervös för att jag har inte övat så mycket på styckena som jag borde...
Sen, efter det, ska jag plugga. Eller, det är min plan iallafall. Sen är jag ju sådär bra på att följa planer, men äh.

Förresten, såg en riktigt bra film innan idag, Down With Love hette den. Ewan Mcgregor och Renee Zellweger spelade huvudrollerna och omg vad söt den var! Den var sådär riktigt nördig och fånig, men samtidigt jättebra. Om du är deppig någon gång, se den! (plus att Ewan var ju inte ful heller...)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards