agneskp

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Agnes - 18 mars 2013 17:44

Min största idol. Oj. Denna blir svår. 
Alltså med tanke på att jag avgudar ett pojkband (band=många människor sammansatta i en grupp=inte bara en person) så blir det ju isåfall fem personer som är mina största idoler. 
Sen vet jag inte riktigt om det är den typen av idol man menar. 
Det finns olika typer av idoler. Tex om ens farmor är ens största idol för att hon hade en svår uppväxt och blabla eller om Justin Bieber är ens största idol för att hans musik betyder mycket och blabla. Jag vet inte riktigt vilken form av idol man menar. 
För då vet jag inte. Det borde ju vara One Direction, men det låter så "konstigt" att säga att dom är mina "idoler". Dom är mer liksom ett pojkband som jag avgudar, älskar, är extremt beroende av, stalkar, ni fattar. Fast det är kanske det som kallas idoler?
Nej usch vad svårt detta var. Nu måste jag komma fram till något. 
Det får nog bli One Direction som är mina största idoler. Dom hjälper mig med så mycket, och deras musik finns alltid där för mig (hahahahhah).
Sen är dom ju heeelt underbara och mina framtida pojkvänner ;)
Ja, jag skulle kunna skriva i en hel evighet om dom (blev ganska lite märkte jag), men har feber just nu så jag får ont i huvudet att att titta i mobilen. Men om någon väldigt gärna vill ha ett inlägg om enbart One Direction och min kärlek till dom, så säg bara till ;)

Andra idoler jag har är Ed Sheeran, Perrie Edwards, Kristen Stweart, Tobbe Larsson, Hyuna, Ida-Linn Lundholm, mina kompisar och typ... Ja. Många fler. Men som sagt, seg i huvudet = segt inlägg :c

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards