agneskp

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Agnes - 19 mars 2013 16:21

Typ av killar jag faller för.

Alltså det finns inte en speciell typ som jag faller för. Dock finns det vissa egenskaper som jag... faller för.


När killar är snälla

Ganska logiskt. Snälla killar är ju liksom... snälla. Och jag gillar snälla människor c:

Jag vill gärna att min framtida kille (som jag väntar tålmodigt på ha ha) ska vara som min bästa vän, som jag kan prata med och skratta med. På tal om skratta...

Killar med humor.

Om jag någongång blir tillsammans med en kille så måste han ha humor. För jag har världens sämsta humor, och om jag inte kan skoja med honom så blir allt så... fel. Helst ska han förstå ironi också, livet blir roligare då ;)

Om han kan sjunga.

Åh när killar kan sjunga ♥ (kanske därför jag oftast faller för kändisar?). I.o.m att jag älskar att sjunga, så skulle det inte vara helt fel om han inte heller gör det. Dock är det inte det första jag kollar på hos en kille haha xd

Håret.

Det är nog den första utseendesaken jag kollar på hos killar (förutom ögonen). Har killar snyggt hår så blir dom automatiskt snyggare (åh det låter som om jag stoppar killar i små fack efter utseendet, men det gör jag inte okej? Jag faller bara för hår xd). Typ detta håret:


Lite ruffsigt sådär :3


Sen gör det mycket om en kille har snygga kläder. Fast att man inte vill erkänna det, så betyder utseedet mycket. Det är ju det man ser först (om man inte är blind). Det är ju det som gör att man kanske kollar in personen en gång till. Det krävs bara några sekunder innan vi människor drar slutsatser om personer. Så att säga att utseendet inte spelar roll tror inte jag stämmer. 

Sen däremot bryr man sig kanske om insidan sen. Alla människor dömmer ju inte människor direkt, fast att vissa gör det. 


Vad rörigt allting blir jämt. Jag hoppas ni fattar :c


Så, såklart gillar jag ju fortfarande killar som inte är allt det där uppe. Förutom snälla, man måste vara snäll hahah ;)



åh

Av Agnes - 19 mars 2013 15:57

 

I see the girl I wanna be
Riding bareback, carefree
Along the shore
If only that someone was me
Jumping head first, head-long
Without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free

All I want is the wind in my hair

To face the fear, but not feel scared
Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
Wanna run with the wild horses
Run with the wild horses
 
 
 
Loggade in av en slump på Bilddagboken idag, har inte varit inne där på... jättelänge haha.
Då såg jag "Dagens Bild". 
Det var denna bilden. Och denna texten. Den la jag upp den 22 mars 2011. 
Kollade bildinformationen i ena hörnet.
Bilden togs 2010-12-27 14:37. 
 
Vad lycklig jag måste ha varit den tjugosjunde december tvåtusentio klockan sju minuter över halv tre. 
Liggandes över en av varelserna jag älskade mest på jorden.
 
Jag gråter nu.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards