agneskp

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Agnes - 23 mars 2013 11:25

Vad jag skulle göra om jag fick en miljon. 

Okej. Vad skulle jag gjort.
Först skulle jag skrikit, blivit glad, chockad, börjat gråta, nej men ni fattar. Jag skulle blivit glad. Slut.

Haha men nej... Jag tror man menar vad jag skulle gjort för pengarna om jag vann en miljon. So ok, lets tell them.

- Jag skulle sparat pengar. Typ en liten del av min miljon hade jag sparat, så jag har i framtiden.

- Jag hade shoppat. Gud ja vad jag hade shoppat. Ny garderob, here I come!

- Jag hade åkt iväg någonstans, till typ England!

- Jag hade köpt mig ett husdjur. En hund tror jag. För en häst kräver all den tiden jag just nu inte har, så det hade varit uteslutet... Dock hade jag sparat lite pengar till senare så jag skulle kunna köpa min häst senare i livet xd

- Jag hade köpt biljetter till någon av One Directions konserter. Eller vip biljetter. Eller så hade jag hyrt dom över en natt. Ja, det hade jag.

- Jag hade skänkt bort lite till typ röda korset och liknande, och såklart lite till min familj.
Dock hade jag inte gett något till mina släktingar eller vänner, jag hade heller inte köpt skit dyra presenter till dom, utan jag hade köpt så som jag brukar göra. Det låter taskigt, och om någon vill ifrågasätta det så fråga på, men det hade ju trots allt varit mina pengar.

Jag förstår själv att jag inte hade haft råd med allt detta, men något av detta hade jag nog gjort!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards