agneskp

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Agnes - 15 mars 2013 15:19

Min familj

Men okej. Jag har skrivit om min familj förr. Men kan göra det en gång till ;)


Vi är fyra personer i min familj, sju stycken om man räknar med våra små djur haha. Så okej, kort och gott om min familj.

Jag har min pappa, som heter Lars-Olof (men det finns nästan ingen som kallar honom för det, de flesta säger Loffe). Han är 51 år i sommar, rödhårig (som jag). Han går på yoga (KÄNDE ATT FOLK BEHÖVDE VETA DET HAHA). Han har en väldigt torr humor som man vänjer sig vid, och som jag har ärvt. Kan tillägga att han är världens bästa pappa.

Sen har jag min mamma, som heter Camilla. Hon är 45 år på tisdag (woopwoop). Hon har lockigt hår, är 50% finsk och är liten och kort. Hon läser ibland min blogg (Hej Mamma) och därför vet jag inte vad jag ska skriva om henne haha. Men hon är världens bästa mamma.

Jag har en syster, Tilda. Hon är ett år, tre månader och sex dagar yngre än mig. Vissa tror att vi är tvillingar, medan andra inte ens ser att vi är släkt. Vi är ganska tajta och hon kan vara jobbig ibland, men i längden är hon också världens bästa syster.

Sen kommer vi till de icke mänskliga familjemedlemmarna.

Först har vi MeeShee, min älskade kanin. Hon är... som de flesta kaniner, fast lite tjockare. Hon älskar att äta, bajsa, vila, slicka mina fingrar och att putsa sig. Hon är min bästa vän och hon är världens bästa kanin.

Sen har vi Villemo och Silje, de små ökenråttorna/gerbilerna. Villemo är beige medan Silje är svart. Dom älskar också mat, att bajsa och att hålla oss vakna varje natt. Dom är också proffs på att låta som om dom håller på att riva hela buren. Men i längden är dom också världens sötaste och bästa okenråttor.


Så. Detta var vår familj. Såklart har vi lite fler medlemar i familjen tex dammråttorna och spindlarna i källaren, men alla är inte lika älskade...


Jag vill inte lägga upp bild på mina föräldrar, dom kanske inte vill vara med här (fast det finns nog en bild på dom någonstans i något gammalt inlägg) men slänger in bilder på min syster och djuren.


Fina GAMLA bilder på mig och Tilda.

Och under dom, bilder på fetis <3

Och sist råttorna :) (och Tilda)

         

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards