agneskp

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Agnes - 31 december 2014 10:55

Jaha. Ännu ett år har gått. Bara sådär. Åren går bara snabbare och snabbare nu för tiden och det är nyår jämt känns det som. Men om jag ska reflektera och titta igenom året som gått så kan jag nog säga att detta hände:

- Emil och Alice bodde hos mig på sportlovet
- jag var på turné med skolan och utvecklades en massa
- jag såg One Direction och 5SOS live dagen innan min födelsedag
- jag hade feber på min födelsedag
- jag tog ut min tandställning
- jag gick ut ettan på gymnasiet
- jag åkte på turné med min kör till USA i tre veckor
- jag var funktionär på O-Ringen en vecka på sommarlovet
- jag var på Siesta med Astrid
- MeeShee fick somna in <3
- jag började skriva låtar
- jag slutade gymma
- jag började tvåan på gymnasiet
- jag började dansa i PLS också efter 8 år i Dance Out Loud

- jag åkte upp till Stockholm med Alice och hälsade på Emil och Oliver
- jag hade en superduperrolig tema- och turnévecka med skolan, lätt det roligaste vi gjort hittills
- jag såg the love of my life, Ed Sheeran, live i Danmark
- jag fick en massa nya twitter-vänner tack vare en WhatsApp-grupp
- jag gick typ hundra luciatåg med både skolan och kören
- jag firade en underbar jul

Så ja. Detta har lätt varit mitt år, det bästa och roligaste året jag upplevt än så länge. Dock...

... lyckades jag inte med mina nyårslöften, så ni får tyvärr inte reda på dem, heheheheh. Har ett nyårslöften till nästa år (gillar nyårslöften) och det är att vara mindre på min mobil, dator och sociala medier. Vill leva mer år 2015, och inte sitta med näsan i en skärm.

Jaja, nu måste jag upp och förbereda för idag, vi ska ju fira nyår här. Det blir säkert supermysigt, kommer spendera den med människor jag tycker om :)

Så gott nytt år allihop! Ha en bra dag, skratta mycket och tänk på djuren innan ni börjar smälla fyrverkerier. :)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards