agneskp

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Agnes - 11 december 2014 22:45

Shit. Denna var ganska klurig.
Alltså jag har skrivit en massa låtar. Har ett flertal hela block fyllda med dikter som blivit till låtar och halv-klara refränger och grejer. Även på vår familjs äldsta dator ligger där sånger som "How I Feeling" (skriven 2006. hahahhahahhahah) och "Jag hatar det du vill" (dramatikern Agnes, 12 år, var i farten).
Men de "bästa" och mest klara låtarna finns i min nuvarande "låt-låda". Där finns allt från helt klara låtar (två av dem ligger på youtube) till nedklottrat "åh jag fick en bra idé som det senare inte blev något av". Några klara, eller precis nästan klara, låtar som jag skrivit är:
- For You (finns på youtube)
- I Will Forget (finns på youtube)
- 17
- Future
- Traffic
- Game over
- Paper

(åh vad töntigt det låter, jag dör. jag tror verkligen jag är något)

Haha nej men tja, det var väl det. Mina låtar är inte särkilt bra, de är ganska lika allihop, fast ändå inte. Huvudsaken är att det är mina tankar som är nedklottrade, mitt inre som öppnat upp sig, mina egna personliga låtar. Hahah åh gud jag är verkligen fortfarande en dramatiker.

Liten del av "Paper", "första utkastet" (eller vad kallar man det? oredigerad? första kladden?).

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards