agneskp

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Agnes - 18 december 2014 21:45

Jeeez, att jag inte skrev ner allt konstigt jag gjort i år, för jag har gjort mycket konstigt men kan såklart inte komma på någonting speciellt nu bara sådär. Skriver lite allt möjligt som jag kommer på som är konstigt.


- i våras hade jag en filmkväll i Nellies pappas arbetsrum där vi kollade på alla twilightfilmerna sittandes på golvet, det var ganska konstigt


- första veckan i skolan hade vi en folkmusik-konsert. det var väldigt konstigt, men kul


- i somras spenderade jag en hel vecka på en orienteringstävling som funktionär. jag gick upp kl 5 varje morgon och den femte dagen sprang jag även en bana själv, och kom på plats 172 av 500. det var väldigt konstigt, något jag aldrig trodde jag skulle göra, men kul


- nu på höstterminen har jag börjat tycka om skolan och alla människor så mycket att jag suttit kvar i skolan efter var och varannan skoldag och bara varit med kompisar, det är ganska konstigt


- för en månad sen gjorde jag och mina kompisar en låt av ett klipp där Emma säger "så himla bra". det är konstigt


- jag har varit i USA på turné i tre veckor med min kör, och bodde på ett ställe (Murdo, ca 300 invånare) hos en "crazy cat-lady". det var en tant som hade över 30 katter och kunde allas namn, det var väldigt konstigt men helt klart en upplevelse


Kan inte komma på mer just nu, men det har helt klart varit ett konstigt och roligt år.

 

Bild från vår sleepover i Nellies pappas arbetsrum.


-

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards