agneskp

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Något andra har

Av Agnes - 25 februari 2013 16:55

Nu ska jag skriva om en sak som är väldigt vanligt, väldigt viktigt för vissa och väldigt... Ja. Ni fattar.
Pojk- och flickvänner.
Folk blir ju kära osv osv hela tiden, vilket är ganska vanligt, om du inte är asexuell. Folk skaffar sig då pojk-/flickvänner.
Det är något jag aldrig upplevt. Eller okej, på dagis. Och när jag gick i tvåan. Men jag minns inte mycket. Minns bara att jag inte ville att någon skulle veta det men han sa det ändå till en massa människor, och jag tyckte det var extremt pinsamt. Sen har jag ju såklart varit kär i folk oxå, men dom har aldrig vetat om det. Förutom en gång. Men det berättade jag via sms och det gör jag inte gärna om för det var extremt pinsamt. Tack och lov gick det ganska bra tror jag.

Men de flesta jag känner är på g nu eller är tillsammans med någon. Alla verkar så glada och kära, osså kommer jag haha. Men det är ok. Jag har mina vänner, One Direction, twitter och min kanin. Det duger iallafall. Och kändiskär är jag ju. Ganska jobbigt, då jag vet väldigt mycket om han och han inte ens vet att jag existerar. Men alla har väl varit kändiskära någon gång, och vet hur det känns.

Idag pratade jag och mina kompisar om komplimanger. Vi pratade om finaste komplimangen vi fått av tjejer/killar. Av tjejer kom jag på några st, bla en kompis som nyligen sa att när hon vill ha barn vill hon att barnen ska bli som jag (vet att du läser detta ;)). Då blev jag väldigt glad, även om hon kanske inte var seriös.
När jag skulle tänka ut komplimanger jag fått av killar kom jag faktiskt inte på något. Visst, man har fått av några peddos på x antal hemsidor, men det är ju inte som dom gillar en. Sen har ju pappa sagt att jag är klok (tack pappa) och jag har en killkompis som tycker jag är rolig. Punkt. Det är liksom det. Jag har nog en avstötande effekt när det gäller killar. Jaja. Jag är somsagt ganska glad ändå. Hade det här varit för två-tre år sen hade jag varit as deppig, men nu har jag 'vant' mig vid att jag är forever alone ;)

Wow, ett riktigt i-landsproblem är det. Haha. Ganska löjligt att man lägger så mycket tid på det ändå.
Jahaja. Lite tidsfördriv var väl detta. Nu ska jag till stan och kolla in rean på MQ. Chiao!

 
 
rebecca

rebecca

26 februari 2013 21:46

jag var allvarlig ^^, fina!

http://rockslampa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 31 december 2015 12:27

Detta är det första inlägget denna månaden, och det sista inlägget på länge. Vet inte om jag någonsin gått såhär länge utan att blogga, och det beror på att jag nu i December dragit ner mycket på mitt mobilanvändande, och insett att det inte är värt ...

Av Agnes - 29 november 2015 14:29


Såg Jonas Gardell i fredags med Rebecca. Det var underbart. Han är typ den bästa människan som finns. Såg Bjärnums höstshow förra helgen också. Alltså den skolan är helt fantastisk. ...

4

Av Agnes - 20 november 2015 14:26


Tydligen exakt fyra år sen jag fick reda på att Misty dog idag. Höll på att glömma. Lite sorgligt hur jag nästan glömmer något som en gång i tiden betydde så mycket för mig. ...

Av Agnes - 15 november 2015 20:31

Jag orkar inte med min mobil längre. Vilket är skönt. Men det är segt när jag vill blogga, för då behöver jag den. Nu är snart denna veckan slut och det har varit den underbaraste tema- och turnéveckan jag varit med om. Helt fantastisk. Har inte ...

Av Agnes - 30 oktober 2015 20:57


Ny gitarr. Finally.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards