agneskp

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Agnes - 8 februari 2013 18:42

Sitter på bussen helt forever alone påväg hem från stallet och tänkte att jag kan ju blogga nu så har jag det gjort... HAHAH nej skojja.
Men iaf, atm lyssnar jag på One Direction/Ed Sheeran (beroende på vem som kommer i min spellista) och river på naglarna. Det gick JÄTTEBRA att rida. Red helt sj idag hehe. Det var mysigt. Jag kom dit själv, förjävla trött efter denna veckan, tog in hästarna, lyssnade på musik samtidigt och den enda jag pratade med var Frallan och hästarna. Sen kom Ida och Tova och ja, jag red. Tova fotade mig lite för dom skulle skicka bilderna till Flurries matte (jag red Flurrie haha) och det var lite awkward med tanke på hur ful jag såg ut haha.
Iaf, red mest på volten och Flurrie gick jättefint :')
Sen hade Ida och jag en djup diskussion om hur mycket tid man lägger på dator/mobil mm... HAHAH jag lägger ganska mycket tid he he he he.

Hade nationella idag. Gick ganska bra, förutom att jag blev klar precis så sent som man fick vara klar, om ni fattar. Dock kom jag på nu efteråt att jag glömde skriva rubrik... ALLTSÅ NEJ. Att jag kunde glömma det. Bajs (inte svära i bloggen Agnes, därför skriver vi bajs)

Uppdatering, är inte ensam på bussen längre ;) HAHAHAH kände att ni behövde veta det.
Förresten jag köpte träningstights igår, efter att vi vaccinerat MeeShee. Hade dom idag på idrotten, kändes bra ;)

Nej nu ska jag hem och titta på gladiatorerna och äta (förhoppningsvis) något gott! Snart framme i Hässleholm ;)

(btw snälla ni få som läser min blogg, kolla den gärna på era mobiler. Bilderna blir inte lika stora och fula där HAHAH)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards