agneskp

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Agnes - 28 februari 2013 21:03

Jag är också väldigt bra på att trycka ner mig själv

Och att trycka ner mina egna problem

Och att le fast att jag bara vill gråta sönder

Och att lyssna på mina kompisar

Och att skratta bort saker som jag egentligen blir ledsen för

Jag är väldigt bra på att twittra också, oh ja

Och att stalka folk

Och jag är proffs på att vara ful

Jobbig

Konstig

Någon ens kompisar skäms över

Jag är bra på att vara störig

Men samtidigt osynlig

Vill du inte ha några killar i din närhet så kom till mig för dom är jag jätteduktig på att hålla borta från mig

Jag är duktig på att läsa bloggar och vilja ha andras liv

Jag är duktig på att drömma mig bort

Längta efter saker jag inte kan få

Jag är jättebra på att glömma min läxa

Och att glömma andra saker, proffset over here

Jag är asduktig på att vilja se ut som någon annan

Jag är också väldigt grym på att skriva blogginlägg som ingen läser


Borde jag inte bli glad nu
Jag som är bra på så mycket

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards