agneskp

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Agnes - 22 februari 2013 23:47

Jag mår skit av Billys Pan Pizza. På riktigt. Måste sluta äta det. Men det är som om den har någon magisk kraft och hypnotiserar mig så jag köper den. Fast att jag vet att jag mår apa när jag ätit upp den. Usch.

Jaja. Idag har jag varit i stallet. Imorgon ska jag till stallet. Lovet är snart slut. HUR GICK DET TILL LIKSOM (ok Agnes det varar i en vecka men ah).
Köpte två tröjor av Rebbe idag. KÄRLEK PÅ DOM ALLTSÅ. Kan inte vänta tills det blir varmare och jag kan använda dom och alla andra 'fina' tröjor jag har som är till för lite 'varmare väder' if you know what I mean.
Nu trodde ni kanske att jag menade något sex-relaterat bara för att jag skrev 'if you know what I mean'. Huehue.
Jag är för trött för att göra inlägg. Pratar bara om en massa skit. Eller snarare skriver. Men det skiter jag i, för det är min blogg och jag bestämmer över den. Ha. Så det så. Vill du skriva något eget, så kommentera eller skaffa dig en egen blogg. Eller något.
Haha godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards