agneskp

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Agnes - 14 februari 2013 18:51

Känner mig deppig idag. Finns en människa som personligen har önskat mig glad alla hjärtans dag. Jag gillar inte alla hjärtans dag. Blir bara påmind hur forever alone jag är.
Till råga på det har det varit dåligt väder. Skolan har varit deprimerande, MeeShee har varit trött så jag har blivit orolig, vi har matte och svenskaprov imorn och jag slog huvudet i en vägg idag på no:n. Jag skojar inte. Det gjorde jätteont. Och då ska jag tillägga att jag slog huvudet i ett bord i tisdags. Alltså åh. Hur lyckas jag.

Nu har vi ju iallafall snart lov. Tack. Och. Lov. (haha. lov. haha). På lovet ska jag... Göra läxa, sova, åka till IKEA, sakna nästan alla mina kompisar som reser bort, åka till stallet, lyssna på musik, äta mat och tjocka mig och... Bara va. Typ. På twitter ska jag oxå vara. Hela dagen. Huehue.

Ska tillägga att jag Facebook-fastar. Ska vara utan Facebook till påsk. Yea.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards