agneskp

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Agnes - 18 februari 2013 17:43

Då var man påväg till stallet. Detta var ju spontant, elr något. Men sånt är väl trevligt lite sådär på kvällskvisten ha ha ha ha.
Och regnar gör det oxå. Vafan.
Idag har jag gjort ingenting, men jag har ändå fått lite gjort. Vaknade kl sju (?!) i min nya säng som vi köpte på Ikea igår. Bred är den. Åh, kära säng <3
Iallafall. Jag tyckte sju var lite väl tidigt, så låg kvar i sängen till åtta (wOW, herregud vad sent!) eller inte.
Sen åt jag frukost och kolla på tv och blabla.
Sen monterade jag ihop en låda från Ikea till mitt rum, och sen bakade jag as kladdiga kladdkakemuffins med tryffel/choklad i. MMMM NOMNOM.

Och nu är jag... Ja, påväg till stallet. Rebbe ville ha sällskap i stallet och jag tänkte att vafan, har inte varit ute idag haha. Så. Ja. En dålig sak jag nyss insåg är att jag är ganska hungrig, och har varken pengar eller något att äta :( åt nudlar aka plast-trådar tills lunch. Så ja. Jag får väl hålla mig till sen.

Nu är tåget framme i Tyringe. Måste hoppa av. Chiao!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards