agneskp

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Agnes - 6 februari 2013 22:21

Okej bloggandet går ju sådär FÖRLÅT IGEN men det är bara för att jag har 1. Mkt läxa. 2. Mkt prov. 3. Lägger mig i tid. 4. Har mkt annat för mig.
Dåliga ursäkter men jag prioriterar inte bloggen främst, tyvärr.
Idag hade vi nationella prov i svenska. Det gick nog... Jag har ingen aning. Kändes rätt ok när vi lämnade in det men fuck off det kan ha gott hur som helst.
Skulle oxå köpa tränings-tights idag MEN NEJ hittade inga bra. Sticker kanske till stan imorn igen med mamma efter att vi har vaccinerat MeeShee.
Idag har jag annars inte gjort så mycket. Eller jag har snarare gjort mycket. Kom inte hem förrens kanske sju något sånt, övade Sabat Mater både innan och efter körövningen. Det är kul, men svårt. Får öva mer hemma.
Åh vad jag önskar jag hade mer tid. Åh vad jag skulle göra mer saker. Ja... Tänk om en typ asteroid träffar jorden så den kommer ur balans så ett dygn blir typ 30 h. Mindfuck. Sex timmar till o sova :'D
Haha på tal om sova, måste sova nu. Godnatt!
(vadå tråkigt inlägg)

Av Agnes - 6 februari 2013 20:05

Boom
Slängs bak
Förvirrad
Vad gör jag här
Tittar mig omkring
Ett år
Ifrån nu
Jag var ful
Konstig
Ett missfoster
Skum
Inte riktigt mig själv
Men jag vet inte
Kollar mig omkring igen
Vänner
Äkta älskade vänner
Som gillade mig
Fast att jag var skum
Och awkward
Slås runt
Fortfarande kvar
Men nu kommer den
Den konstig känslan
Dat feeling
Den kommer
Kärlek
Förbjuden sådan
Slår bort den
Nej
Kom inte hit
Du hör inte hemma här
Olycklig
Nej
Inte nu
Jag är stabil
Sätter upp min mur
Så nu är jag nöjd
Nu kan jag leva i min trygga värld
Ett år senare

2011, oh god why

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards