agneskp

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Agnes - 11 februari 2013 21:37

Jag tror detta kommer bli ett ganska ok år.
Okej nu ska jag inte säga så för då dör säkert någon jag känner eller någon skadas eller börjar hata mig men ok.
Så som det ser ut nu, så ser det bra ut.
Alla har ju varit med om den "Woah 2011 ska bli den bästa sommaren i mitt L I V weeeee" osså bara regnar det hela sommaren och man sitter inne vid datorn 24/7. (det var min sommar 2011)
Men jag TROR det kommer bli ganska bra.
Ska på konsert ju, i april. Åh vad jag ser fram emot det. Så jävla kul.
Sen ska jag på klassresa och "körresa" i maj/juni. Båda två till Göteborg/Liseberg hehe.
Min syrra konfirmerar sig i april.
Jag fyller 16. Haha.
Sen i sommar ska jag på språkresa. Språkresa. Bara ordet låter mäktigt. Fy vad nervös jag är, men ser ändå fram emot det jättemycket. Åker själv ju. Till England. ENGLAND Sen i slutet av sommaren åker jag ev till Frankrike, inte säkert med det än. Om jag åker dit blir det till Taize (ett kloster). Tror jag det är iaf.
Sen till hösten börjar jag gymnasiet. DAMN. Jag är gammal. (om jag kommer in på estet i Hässleholm) SÅ BLIR DET AS KUL. Åh vad jag vill. Det är inte så att jag inte gillar min nuvarande. Det är bara det att jag vill ha lite nytt liksom. Skaffa lite nya kompisar (dream on Agnes).
Sen på höstlovet åker jag till Rom i Italien. Vips så kommer det bli höstlov, det kommer gå jättesnabbt men ändå aslångsamt.
Så detta är mitt 2013. Såklart inkluderar det att jobba mer, shoppa fler snygga kläder, sköta läxorna bättre och rida/dansa mer. Och min blogg kommer fylla två år. Och MeeShee fyller fem (GAMLING SNYFT). Förhoppningsvis fyller hon fem... Hahah nej men usch. Men det är så jag tänker. Slappnar a l d r i g av. Okej måste andas lite nu innan jag somnar. Ska nog lägga mig nu. Godnatt iallafall!


Just bc his ass is beautiful.

Av Agnes - 11 februari 2013 07:10

Kan tillägga att jag inte gjorde matten igår. Oups.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards