agneskp

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Agnes - 9 januari 2013 22:50

... I mitt hjärta. HAHAH nej skojja bara. Regnar snarare i min hjärna. Den är lite mosig. Fast det regnar mest ute. Därav rubriken.

Jag är en sån person som lägger fram kläderna jag ska ha dagen därpå, kvällen innan. För då vet jag vad jag ska ha på mig och kan då sova längre. MOHAHA

Dock måste jag somna tidigare för att förhindra försovningar på morgnarna (inträffade idag). Vaknade sistådär 40 minuter innan skolan började och bara FUUUUCK. Blev en snabbfrukost och halvrena kläder tagna överst från klädhögen (hade såklart glömt lägga fram kläder igår -.-), men jag hann till skolan. Tack och lov.
Annars har dagen varit ganska bra. Hade "lätta" ämnen och vikarie sista lektionen, så det har inte gjorts så mycket idag HEHE. Och ingen läxa hade vi heller. Yea. Dock tänkte jag att "Åh jag kan ju vara i tid och göra nästa veckas läxa nu då!" men vi har ingen läxa nästa vecka heller... Men ska inte säga något, det kan ändras supersnabbt. Vi får säkert ny läxa redan imorn. Jajaaaa.
Sen när jag kom hem idag sp gjorde jag inte så mycket. Fick ont i magen hela typ eftermiddagen, utan anledning? Så jag gjorde inte så mycket hehe.
Min ridlärare var förresten med i tidningen idag! Wehå!

Nej nu MÅSTE jag sova.. Usch. Godnatt :)

Hm

Av Agnes - 9 januari 2013 15:42

Va lyckliga och nöjda alla verkar vara. Jag vill också bara lycklig och nöjd.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards