agneskp

Alla inlägg den 5 januari 2013

EH

Av Agnes - 5 januari 2013 21:10

Okej av alla saker jag skulle göra idag, så har jag... Varit ute med min kanin. Och jag ska städa snart. Wow. Jag måste vara årets största tidsoptimist, pris till mig. Jag kan verkligen inte göra saker i tid. Jag har skjutit upp min läxa nu i typ en vecka utan att göra den. Varje dag har jag bara "wow idag är en perfekt dag att göra läxa!" men nej...
Idag kom Tilda hem från konfalägret. Så avis är jag. Konfatiden var något av den roligaste tiden i mitt liv. Har tänkt att kanske vara konfaassistent till hösten. Men bara kanske.
Jaja, nu ska jag städa och duscha. Ses!

När ni ändå kollar min blogg ("ni" som kollar ha ha ha ha det är inte många men ah) så kan ni ju ta en titt på min kompis Emelie blogg! Bigger.devote.se kolla!

Bild från när jag skuttade på MeeShee och en på Emelie. Jag menar så söt?! (Sry Emelie, tog den från din blogg ;))

Av Agnes - 5 januari 2013 12:44

Det blev molnigt as snabbt igår. Ändå var jag ute. Men idag skiner solen IGEN och det är as fint väder, perfekt för att vara ute. Men nej. Jag har lämnat alla saker som jag skulle göra tills idag så städa, läxa, mm HERE I COME.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards