agneskp

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Agnes - 24 januari 2013 23:34

Har varit lite upptagen denna veckan, därav antalet blogginlägg.
Jag minns inte när jag bloggade senast så jajajaja skriver lite blandat.
I tisdags visade vi de finska utbytesstudenterna runt. Både i skolan, på stan och (wow) på Hovdala. Sen var vi i skolan till typ halv åtta och fixade en film (vi gjorde inte det så jättemycket, vi gjorde mest annat HAHEHAHE) men ah. Vi blev oxå intervjude av Norra Skåne när vi var på Hovdala. Artikeln var med i tidningen igår.
Igår hade jag både so prov och ett nationellt prov i svenska. Muntligt. So-provet gick förskräckligt dåligt, men svenskan gick nog ganska bra, med tanke på att det inte direkt är min starka sida att ta plats och leda diskussioner mm. Marika var med Astrid och Henna (Astrids "finne") under tiden jag gjorde svenskan.
Sen på eftermiddagen/kvällen var jag och Astrid på kör, och dom var hemma hos Oliver och tittade på film. Vi kom sen dit och tittade med dom (dom = alla finnarna + vi andra = oliver och nio tjejer).
Idag var vi på Vallåsen (YAY) och åkte skidor. ÅH VA KUL DET VAR. "Våra finnar" var med och åkte. Det var jättefint väder och inte överdrivet mycket med folk. PERFEKT.
Sen nu ikväll åt vi pizza hos Filippa. Vi hade det jättekul, kollade lite på tv. Vi tog oxå tusentals bilder, förhoppningsvis kommer några upp inom en snar framtid.
Så, slutsats av veckan. Den har varit jätterolig, fullproppad och lärorik. Marika har varit jättesnäll och allt har varit jättekul. Tyvärr åker dom imorn.
Detta blev ett lite flummigt inlägg pga är trött och mosig i huvudet. Skriver ett finare inlägg imorn elr något.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards