agneskp

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Agnes - 2 januari 2013 23:38

Tjena. Ja. I'm back. HAHAH nej men typ.
Jag kände att iom att folk tydligen läser min blogg (omg) ja alltså det är inte många men någon läser den, så kan jag ju försöka blogga lite oftare. FÖRSÖKA. Med det menar jag att jag inte kan lova något, för det blir ofta fel då. Men jaja, vad har man en blogg till egentligen? Och iom att jag ändå är så mycket på min iPhone så kan jag ju slänga in ett inlägg då och då...
Idag shoppade jag, Emily, Filippa och Astrid. Hittade två tröjor (bild). Den svarta för att den var mysig (typ 150 kr på Cubus) och den gröna för att det var rea plus att jag hade presentkort (150 kr på H&M). Jag köpte också en bok. Fick en bok i julklapp som tyvärr var den andra boken i en serie, så jag köpte ettan idag. Får se om den är bra.
Ska göra mig iordning, sen va på twitter, sen sova... Eller något. Imorn ska jag... Vet jag inte än. HAHAH. Godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards