agneskp

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Agnes - 7 januari 2013 22:49

... Hade jag innan men inte nu längre haha. Höll på lite för mycket. Eheh...

Idag har jag... Inte gjort ett skit. Ändå har jag gjort det jag skulle på lovet. Min ÄLSKADE läxa. Ja. Så nu är den klar. Bra Agnes. Tidsoptimisten.
Färgade oxå mina ögonbryn och ögonfransar. (Syns det någon skillnad på den övre och undre bilden nedan? Det borde det göra xd).

Tilda och jag kollade på Mean Girls när vi åt lunch SOM VI LAGADE SJÄLVA :''''D väntar på applåderna... HAHAH nej skojja. Eller, vi lagade maten själv... Men ah. Köttbullar och pasta NOMNOM.

Kiss You kom ut för en timme sen och... 50 minuter sen? Vet inte när detta inlägget postas men... Något sånt. Så nu tycker jag alla tar upp youtube, söker på "One Direction Kiss You Official Music Video" OCH KOLLA. Det är det bästa jag sätt på länge <3
Nej nu ska jag sova, skolan börjar ju imorn... Jaaaa. Godnatt!

Av Agnes - 7 januari 2013 11:39

Om någon tog illa upp vid mitt förra inlägg så... Sorry. Det var inte meningen. Men jag behövde skriva av mig lite. Fast att det blev ett deprimerande, egoistiskt taskigt inlägg. Det var inte meningen. Glöm det!

Idag kommer Kiss You videon ut. KAN MAN BLI MER TAGGAD?

Av Agnes - 7 januari 2013 00:00

Varför förändras mina kompisar. Varför gör människor mig ledsen genom att bara finnas. Inte för att jag bara kan ta bort dom men...
Nej usch vad hemsk jag är. Det är säkert jag som förändrats och blivit tråkig. Jag ska inte skylla på mina nära och kära nu. Men jag blir faktiskt ledsen av vissa. Det finns folk jag ignorerar, stänger bort, bara för att jag mår dåligt av dom. Och allt handlar bara om bekräftelse. Att bli sedd, hörd, noterad. Och mina kompisar har liksom fler gillningar på facebook, fler följare på twitter, fler läsare på bloggen. Jag känner mig så dålig. Fast att jag vet att det finns folk som älskar mig osv.
Nej usch. Ska sluta klaga. Kan inte vara kul att läsa om detta (t.o.m roligare blogginlägg skriver mina kompisar) ÅH

Idag har jag varit liiiite duktig. Har städat min garderob och under min säng, sprungit med MeeShee och gjort lite läxa. Imorn hade jag tänkt färga mina ögonbryn och ögonfransar plus göra det sista av läxan. (sista dagen innan skolan) BUÄ jag vill verkligen inte.
Jaja. Ska föreställa mig lite nu att jag är Nialls flickvän. Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards