agneskp

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Agnes - 16 januari 2013 22:42

Dåliga saker just nu.
- Trött
- Deppig
- Fryser
- Ont i huvudet
- Nyspänd tandställning = AJ
- Pappa blev magsjuk igår
- Har mått psykiskt och fysiskt jättedåligt idag
- Hungrig
- Rädd för att bli sjuk
- Liam följde inte mig under sin follow spree på twitter
- Ingen av de andra fyra i 1D följer mig heller
- Kan inte äta pga ont
- Jättemycket läxa
- Kallt och räligt ute
- Det är januari (ett stort problem)
- Har fortfarande inga One Direction biljetter
- Har tusentals och åter tusentals prov nu i vår (inte för att det är vår än men...)
- MeeShees pellets-märke har slutat sälja kanin pellets
- Stör mig på folk
- Går dåligt med allt i allt
- Mitt hår hatar mig
- Min laddare är sne pga råkade sätta mig på den igår
- Ligger back i sömn. MÅSTE SOVA
- Jämt orolig
- Torr på alla kroppsdelar
- Ont i halsen
- Min mens är sen

Bra saker just nu
- Min körledare sa idag att jag kunde få vara med och sjunga Stabat Mater (med några andra i min kör)

SER NI SKILLNADEN? Jag är inte jätteglad

0/5

Av Agnes - 16 januari 2013 16:33

Låt mig slå någon.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards