agneskp

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Agnes - 7 januari 2015 22:39

Ursäkta mitt inaktiva bloggande, det har inte funnits något att blogga om. Har sisådär inte gjort ett skit sen nyår, har typ:

- tittat på film. en massa film. maniskt mycket film (kollar aldrig på film annars)

- kollat på youtubeklipp. klipp med Ed Sheeran, behind the scenes-klipp, everything

- läst Eds självbiografi

- spelat på en julotta

- sovit över med Alice

- haft ett underbart nyår med mina fina friendos

- suttit med min loop-pedal. har typ suttit hela dagar i källaren och bara spelat

- försökt skriva min historia-uppsats. i en hel vecka har jag suttit framför datorn och skrivit typ två meningar per dag. jag kommer ingenstans. min motivation är helt borta

- sovit på dagen. och varit uppe på nätterna. totalt vänt på dygnet. hopplöst

- varit ute och gått

- inte gjort. ett. skit.

Seriöst. Detta lovet har varit totalt meningslöst. Såklart har jag behövt det, har varit så trött, men har nog svagare vilat ner mig än vilat upp mig. Och min motivation är inte heller tillbaka. Aja, hoppas att skolan lyckas få mig motiverad på livet, för imorgon börjar jag.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards