agneskp

Alla inlägg under maj 2013

Av Agnes - 5 maj 2013 14:00

Cred till Mikela och hennes pojkvän.

Av Agnes - 5 maj 2013 00:36

Okej, ska fatta mig kort pga är gaaaaaanska trött.
Detta. Var. Den. Bästa. Dansshowen. Hitintills.
Jag skojar inte. Den var så bra!
Danserna gick inte sådär superbra... Eller, jag gjorde inga synliga fel, men jag har dansat bättre.
MEN DET VAR SÅ KUL. Det var riktigt jävla roligt. Jag sprang runt och flinade så fort jag var på scen. Och när jag inte var på scen garvade jag. Och det var jag inte ensam om.
En stor anledning till att det var så roligt är gruppen. I sju år har vi gått runt och varit två separata grupper, som under showerna dansat samma dans. Jag pratade aldrig med den andra halvan av vår grupp. Jag gjorde inget mot den andra halvan. Jag ignorerade den andra halvans existens, för varför skulle dom bry sig om min existens?
Men det har hänt något. Vet inte om det hände denna dagen, denna veckan eller denna terminen. Eller så kanske det har hänt hela tiden, det kanske bara tog SJU år. Men vi är en grupp nu. EN grupp. Vi har börjat prata med varandra. Skoja med varandra. Ta gemensamma beslut. Skratta med varandra. Oja oss mot varandra. Vi kommunicerar. Skrattar. HAR ROLIGT.

Utomstående människor har alltid tyckt att vi har varit en sån cool grupp med en 'fantastisk gemenskap'. Jag har fram tills nu inte hållit med om det. Jag har tyckt att, okej, vi har kanske varit en cool grupp ;), men gemenskapen har varit sådär. Visst, skulle någon av oss hålla på och dö skulle vi hjälpt varandra, men det har krävts mycket för att vi ska prata med varandra.
Nu kan jag hålla med de utomstående. Vi har en fantastisk gemenskap. Vi är en fantastisk grupp. Åh. Jag älskar så att dansa. Jag älskar så min grupp. Jag älskar det mesta just nu.

Av Agnes - 3 maj 2013 22:28

Hur hände detta.
När hände detta.
Varför hände detta.
Jag är så jävla lycklig.
Måtte något gå fel nu.
Om en vecka ska jag.
Om en vecka.
En vecka.


Fan vad glad jag är. Jag kan inte fatta det.

Av Agnes - 3 maj 2013 07:53

Bloggen? Varför lägger du inte upp bilder när jag ber om det?

Ni kanske insåg det själva. Det ska vara bilder i det förra inlägget.

Av Agnes - 2 maj 2013 22:46

Osså fetis längst nere.

Av Agnes - 1 maj 2013 08:55

Hur i hela friden blev det maj?
När i hela friden blev det maj?
Det känns som februari fortfarande, och jag skojar inte när jag säger att jag inte skulle bli förvånad om jag vaknade upp från en dröm och det fortfarande skulle varit februari. Tiden går så fort att det är läskigt. Jag börjar bli gammal.
Om sex veckor eller något sånt slutar jag nian. Grundskolan. Högstadiet. Personer jag har gått i samma klass med i nästan tio år ska börja på andra ställen, flytta, få nya vänner.
Vi har nationella kvar i ett ämne. Matte. Alla andra är över. Minns i januari när man kollade i kalendern och bara fasade över alla proven som fanns där inskrivna.
Jag åker till England om 57 dagar. 57 DAGAR. Om mindre än två månader ska jag iväg i tre veckor, bort från min familj, och bara uppleva nya saker. Helt själv. Hjälp.

Detta är så läskigt. Det var nyss snö och tio minus ute. Det var nyss julafton och nyår. Det var nyss första dagen i nian. Det var nyss sommarlov och vi var nyss på Kreta. JAG KONFIRMERADE NYSS MIG, OCH DET ÄR ÖVER ETT ÅR SEN NU.

Hjälp.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards