agneskp

Alla inlägg under maj 2013

Av Agnes - 25 maj 2013 00:22

Praise the lord, halleluja.

Denna veckan har som sagt varit hemsk. På riktigt. All min vakna tid har ägnats åt skolan, läxor eller mat. Jag har inte hunnit med något annat. Jag har suttit långt in på natten och skrivit/gjort läxor och bara väntat på ett slut. Igårnatt, klockan två, började jag se ljuset på tunneln. Men Gud, känner att jag kan klara allt efter det här.

Resultatet av att sitta uppe in på natten är ju dock att jag är så sjukt trött. Jag borde sovit för flera timmar sen (men självklart inte Agnes. Bra jobbat). Därför får jag skippa stallet imorn för att jag måste sova.

Imornkväll ska jag först kolla på cruisingen med min syster och kusin, och sen ska vi hem till henne och titta på film. På söndag ska vi till Liseberg WOHOOOOO. Hahah oj.

Ska även försöka komma igång och blogga lite nu, kan dock inte lova något :)

Bild från idag <3

Av Agnes - 23 maj 2013 18:45

Idag gick en fin väns vackra djur bort.
R.I.P finis, tänker på er båda.
<3

Av Agnes - 21 maj 2013 18:52

Erkänn ni grät lite över bilderna.

Av Agnes - 17 maj 2013 14:55

JAG SKREV VÄRLDENS LÄNGSTA OCH BÄSTA INLÄGG OM VARFÖR JAG INTE HINNER BLOGGA SÅ ATT JAG KAN LÄMNA BLOGGEN MED GOTT SAMVETE FÖR ETT PAR DAGAR. MEN HACKAR INTE DATORN OCH HELA INLÄGGET RADERAS? JO. JAG BLIR SÅ LEDSEN.


Då kan jag väl bara upprepa lite. Jag har skiiiiiiit mycket läxa. Typ

So tills nästa fredag, världens största arbete.

No tills nästa fredag, också stort arbete.

Franska glosor tills på måndag.

Text om min barndom på franska tills på måndag.

Engelska uppgifter tills på måndag.

Idrottsläxa tills på torsdag.

Svenskaprov på tisdag om satsdelar.

Svenskaarbete tills nästa tisdag.

OCH EN MASSA ANNAT SKIT.

 

Och alla sjuor och åttor bara glider runt nu och chillar. Jag blir så trött. Lärarna kramar verkligen ut all kraft ur oss.


Samtidigt som detta ska jag också hinna åka till Liseberg, jag ska hinna jobba, jag ska hinna vara med min familj och min kanin, jag vill hinna andas, jag vill hinna vara ute i det fina vädret, jag ska hinna rida, jag ska hinna vara på kören, jag ska på fester, jag ska hinna köpa avslutningsklänning med mera, jag vill hinna umgås med mina kompisar, jag ska hinna hänga med i livet, jag ska hinna fylla i alla papper angående Hastings, jag ska hinna äta, jag ska hinna sova mina åtta timmar varje natt, jag ska hinna vara social, jag ska hinna hjälpa mina föräldrar, jag ska hinna fylla år, jag ska hinna åka på studeter, jag vill hinna vila, jag vill hinna leva OCH JAG VILL HINNA MED ATT BLOGGA. Och mycket mer.

Men jag kan inte allt och plockar då därför bort bloggen. Så uppdateringen kommer gå sådär, för jag hinner inte.


Plus att jag är tidsoptimisten nummer ett. Skjuter upp allt till sist? Japp. 


Hoppas jag överlever de sista veckorna nu. 


(åh jag är så sur bajsdator som ska ta bort inlägg. det förra var mycket bättre frhakjkhbajkfh)

Av Agnes - 16 maj 2013 18:23

Med detta vill jag ha sagt att uppdateringen kommer vara dålig... idag också.  



Jag för ett år sen. Gud.

 

Av Agnes - 15 maj 2013 07:08

Men yesterday was a busy day.
Åt bland annat på McDonalds och hade onlinemöte med STS på kvällen. Och nu är det morgon och jag är trött så denna dagen lär inte bli bättre på bloggfronten.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards