agneskp

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Jag älskar dom

Av Agnes - 14 augusti 2014 23:18

Kollade igenom ett par "(sätt in valfritt nummer) saker om mig"- inlägg och bestämde att göra ett till. Älskar att skriva såna, och att läsa igenom dem senare!


1. Jag längtar faktiskt till skolan.

2. Jag är sjukt trött just nu. 

3. Jag har slutat rida pga tidsbrist...

4. ... och likaså har jag slutat med orglen pga samma anledning.

5. Jag har inte ätit lunch på flera dagar.

6. Jag tycker att Michael Clifford är den snyggaste killen som finns.

7. Jag är med i en konversation på WhatsApp med ett antal twittervänner från hela världen.

8. Idag är det exakt ett år sen Zayn började följa mig på twitter.

9. Jag har alltid haft superdåligt självförtroende men har på senare tid insett att ingen kan ge mig självförtroende förutom jag själv.

10. Idag fick jag antibiotikatabletter utskrivna för min acne och är sååå glad då jag gått i fyra år med olika krämer som inte hjälpt ett skit.

11. Min mobil har iOS 5 och jag är stolt över att den fortfarande klarar av det.

12. Jag har faktiskt börjat få magrutor, wihi.

13. Jag önskar jag var modigare.

14. Så fort någonting händer som får mig att fundera så skriver jag en låt om det.

15. Jag ska se Ed Sheeran i November och bara tanken på det gör mig så sjukt lycklig.

16. Jag gick ut ettan på gymnasiet med A i fyra ämnen, bland annat matte (????????).

17. Jag har så många underbara vänner som peppar mig och stöttar mig no matter what.

18. Jag lägger troligtvis ut en ny låt imorgon som jag faktiskt är ganska nöjd med.

19. Jag tycker att Pewdiepie är skitsnygg hEH.

20. Jag är sjukt hungrig just nu.

21. Jag har ätit för mycket popcorn denna sommaren.

22. Jag planerar att tatuera in MeeShees namn som min första tatuering när jag fyllt arton. 

23. Jag har twittrat nästan 82 000 tweets på mitt ena konto.

24. Jag funderar på att klippa snelugg igen ????

25. Jag har ingen egen dator :((((

26. Jag har spelat så mycket elgitarr denna sommaren.

27. Jag får ångest av att läsa vissa gamla inlägg på min blogg.

28. Jag gillar någon som jag inte vill gilla just nu.

29. Sen MeeShee avlivades har nästan alla mina tvångshandlingar försvunnit, eller iallafall minskat.

30. Jag vill klä mig lite annorlunda än vad jag gör nu men hittar inga affärer som säljer det jag vill ha?

31. Jag måste byta strängar på min gitarr.

32. Jag vill söka till Idol bara för att se hur det går till.

33. Jag har slutat umgås nästan helt med x antal vänner pga att dom bara är med sina pojkvänner. 

34. Nu orkar jag inte skriva mer. 


   

Augusti två år sen.

 
 
- rebecca

- rebecca

15 augusti 2014 13:40

angående kläderna. Internet har allt. Seriöst. Klicka rundor på allt. Affärer levererar såååå dåligt -.- Förutom typ New Yorker på hösten. Suck.

Punkt 33. :( hoppas verkligen inte jag är en av dem. Hoppas massor. <3

http://rebeccafroding.blogg.se

Agnes

15 augusti 2014 23:12

Tack, ska jag göra!

 
Ingen bild

Mej

20 november 2014 20:21

Har du magrutor nu?

Agnes

21 november 2014 21:37

Nej, dom gömde sig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 31 december 2015 12:27

Detta är det första inlägget denna månaden, och det sista inlägget på länge. Vet inte om jag någonsin gått såhär länge utan att blogga, och det beror på att jag nu i December dragit ner mycket på mitt mobilanvändande, och insett att det inte är värt ...

Av Agnes - 29 november 2015 14:29


Såg Jonas Gardell i fredags med Rebecca. Det var underbart. Han är typ den bästa människan som finns. Såg Bjärnums höstshow förra helgen också. Alltså den skolan är helt fantastisk. ...

4

Av Agnes - 20 november 2015 14:26


Tydligen exakt fyra år sen jag fick reda på att Misty dog idag. Höll på att glömma. Lite sorgligt hur jag nästan glömmer något som en gång i tiden betydde så mycket för mig. ...

Av Agnes - 15 november 2015 20:31

Jag orkar inte med min mobil längre. Vilket är skönt. Men det är segt när jag vill blogga, för då behöver jag den. Nu är snart denna veckan slut och det har varit den underbaraste tema- och turnéveckan jag varit med om. Helt fantastisk. Har inte ...

Av Agnes - 30 oktober 2015 20:57


Ny gitarr. Finally.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards