agneskp

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Agnes - 12 augusti 2014 23:16

Ja, det har hänt lite grann, fast samtidigt inte ett skit.

- i fredags blev kaninburen hämtad av sina nya ägare. jag hoppas de kommer ha glädje av den <3

- i lördags åkte vi till Burmark (veterinären som avlivade MeeShee) och lämnade lite överblivna läkemedel och tackade honom för all hjälp. sen stack vi till Lursjön men åkte hem igen efter att solen gick i moln och folk vid sjön var jobbiga. på kvällen sen åkte jag och mina föräldrar ut till Rättelöv på pub-afton. skitmysigt!

- i söndags så... ja, minns inte ens vad jag gjorde. troligtvis ingenting vettigt.

- i går klippte jag gräset och sydde ett klädesplagg, och sen på kvällen så kom Josefine, Astrid och Julia. vi pratade om allt möjligt ända till två på natten, sen åkte Julia hem och de andra sov över. det var jättemysigt, härligt å träffas igen! vi hade gaaaanska mycket att prata om.

- idag stack Astrid och Josefine hem ganska tidigt och när de gjort det så plockade jag undan i källaren, stack och gymmade och klippte vår björk i trädgården, som var lite stor. sen lagade jag mat och kollade på sommarens sista Allsång på Skansen.

Kan ju också berätta att jag:

- kom med i den andra dansgruppen som jag mejlade i våras. så nu blir det dans tre timmar i veckan. längtar så!

- hittade mitt schema på nätet inför tvåan, och det var rätt okej faktiskt! det kunde varit mycket värre så ja, det blir nog ett bra år!

Nej nu flummar jag bara fram en massa konstiga saker, tror jag ska gå och lägga mig nu...

En bild från när vi flyttade kaninburen, en från när jag hittade en av våra gamla trehjulingar på pub-aftonen och den sista var min första profilbild på twitter, tror jag. Funderar på att skaffa snelugg igen, eller ??

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards