agneskp

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Agnes - 7 augusti 2014 13:17

Har haft två väldigt roliga dagar med väldigt fina människor!


I förrgår kom Emma och Madde hit. Vi skulle baka å ge till Nellie (som vi sen skulle till). Så vi stack till Coop och köte ingredientser till kladdkakemuffins, praliner och kolor. Det var kaos när vi bakade men vi lyckades faktiskt få till det och allt blev ätbart!

Så vid fyra tog vi tåget till Osby och gick hem till Nellie och hennes fest. Det blev jag, Nellie, Madde, Emma, Johannes och en massa människor som vi inte kände. Men vi åt och körde lite lekar och tävlingar och det var sjukt mysigt!

Vid tio stack alla hem förutom Emma, Madde, jag och två av Nellies kompisar. Vi skulle sova över. Vi la en massa madrasser i hennes vardagsrum och bara bredde ut oss. Det blev som en jättestor säng! Så kollade vi på 10 Orsaker Att Hata Dig. Den var riktigt bra. Under filmen så somnade Madde och Emma, och efter filmen tror jag nån mer somnade. Så när vi sett klart på den så satte vi (som var vakna) oss vid en dator och kollade gamla foton, både från skolan och från Nellies uppväxt. Där satt vi kanske till fyra på natten?... På slutet var det bara jag och Nellie kvar för alla andra hade gått och lagt sig.

När vi två sen skulle lägga oss så hade solen redan gått upp och lyste in i vardagsrummet, så jag och Nellie tog en madrass och gick och la oss i hennes pappas arbetsrum istället, haha det var faktiskt mysigt! Så somnade vi kanske vid halv sex på morgonen...

Vid tio blev vi väckta av de andra som lagt sig tidigt hehe, så vi åt frukost och sen åkte Emma och Nellies ena kompis. Vi andra plockade undan och tog tåget en timme senare.


När vi kom till Hässleholm så stack jag, Nellie och Madde hem till mig och kollade på film. Vi såg Divergent, That Awkward Moment och Juno :') Vi beställde också tai-mat och bara latade oss heheh. Senare på kvällen gick vi ner i min källare och pratade en massa. Det blev lite som kvällen innan då Madde somnade, för tillslut var det bara jag och Nellie kvar (som var vakna). Vi somnade kanske två på natten.


Idag så stack Nellie och Madde vid tio för de skulle iväg eller nåt, och sen dess har jag typ bara ätit frukost. Jag är ganska trött och planerar bara att gymma och rensa buren, för den blir kanske hämtad idag...


För övrigt längtar jag sjukt mycket till skolan. Iiiih.

 

Bild från första veckan i ettan.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards