agneskp

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Agnes - 14 februari 2015 12:24

Jaha, där försvann en till vecka utan att jag bloggade. Jag har krasst sett hunnit, men var sjuk måndag-onsdag. Det var ganska skönt faktiskt, satt och kollade på skidor, massa töntiga tv-program och bara tog det lugnt. Jag behövde det, faktiskt.

I torsdags hade jag två lektioner i skolan men var kvar i skolan tills typ fem? Jag blev nämligen med i ett band. 

Alltså det hela började med att Elias och Esther gjorde "en låt" i julas. Den heter "Jul" och är så fruktansvärt rolig. Därför ville Elias, Nellie, Jacob, Esther och Natha göra en alla hjärtans dag-låt. Jag och Madde gled in efter ett tag och blev med på låten bara sådär, och resultatet blev underbart. Alltså vi gjorde den oseriös på ett seriöst sätt, med värsta djupa musikvideon och grejer. 

När Nellie sedan gjort en trailer till musikvideon, liksom en liten teaser, så började vi skoja om att bli ett band. Sen blev skämten seriösa i grund och botten, så nu har vi en grupp som heter FASTAN (awkward placerat mellan stora högtider, inget man längtar till och något man får äta efter) och vår slogan är "det var inte ett bandnamnsförslag", då FASTAN inte var ett bandnamnsförslag... Så ja, råder alla att gilla FASTAN på Facebook, för vi kommer lägga ut en massa bra musik... :)))

I fredags gjorde jag två prov som jag missat i veckan, och hade gitarrlektion. Jag stannade även kvar i skolan till typ sju och pratade med Jossan och Jacob. Har varit hemma så mycket i veckan så ville inte hem... heh

Sen stack jag hem och åt tacos och kollade på Fångarna på Fortet och skidor och tja, det var det.

Idag gick jag upp tidigt för att sticka på råttutställning och shit, det var typ det gulligaste jag sett. Dom klättrade rundor i mitt hår och i min halsduk och gjorde trix och agility och åh jag dör, så söta. Nu ska jag äta rester av tacos innan jag sticker till Bjärnum för att bada med Esthers släkt. Ha en bra alla hjärtans dag allihopa!

   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards