agneskp

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Agnes - 18 mars 2014 23:08

Idag har varit en relativt lugn dag. Både min pianolektion och dansen var inställd så jag "blev ledig" vid halv fyra istället för halv åtta. Skönt.
Fick en dist-pedal idag av min gitarrlärare. Eller, fick och fick, jag får låna den över turnén. Det är jag tacksam över, har några ensemblelåtar där jag byter mellan dist och vanligt rent ljud på elgitarren typ tvåhundra gånger (Summer of 69, Cant Remember to Forget You, California King Bed osv). Och ja, på tal om ensembler, det rullar på. Måndagsensemblen går i ett rasande tempo, försöker lära mig så mycket jag kan. Nivån där är hög, känner mig dålig bredvid de andra. Men men.
Tisdagsensemblen är mycket lättare. Spelar lite acke där och kan nästan alla låtar utantill. Jaja.

Igår red jag för andra gången detta året. Red ut på Litla, det var skoj. Vi traskade på efter alla andra, och fick för första gången på flera månader galoppera <3. HAHAH.

Och imorgon fyller mamma 46 år. Ska även till tandläkaren och ha min orgellektion innan kören (min lärare vill flytta den dit). Så imorgon blir en stressig dag, måste sova nu.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards