agneskp

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Agnes - 14 mars 2014 21:10

Idag har jag varit och fått massage för första gången och jag säger bara aaaaaah. Var lite nervös över tanken på att ligga halvnaken och bli tryckt på av en människa jag knappt känner, men jesus va skönt det var. Är väldigt stel så hon (massören) fick ta ganska nätt, men åh det gjorde ingenting. Det var sååå skönt ändå.

Så nu sitter jag här helt utslagen och kollar på Lets Dance. Veckan har varit relativt lugn med tanke på att jag inte haft någon läxa och för att vi hade studiedag i måndags. Alla mina kära instrument har också gått bra, fast min orgellärare tyckte att jag varit lite lat och gav mig därför en massa läxa hahah...
Gitarren går fint. Spelar ett preludium som enligt min gitarrlärare ligger på den nivån som proven i trean ligger på... Men det känns bra, betyder att jag är lite duktig iallafall HAHAH. Och kompade en tjej i onsdags också förresten, under en konsert med skolan. Det gick rätt okej, tabbade mig lite HAHAH. Kan lägga upp ett klipp sen när jag har datorn.

Nej nu ska jag kolla vidare på Lets Dance. Phoenix från Gladiatorerna dansade nyss och jag blir så glad, älskar Gladiatorerna och det börjar imorgon aaah :')

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards