agneskp

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Agnes - 13 mars 2014 14:46

Alltså. Jag försökte göra denna punkten i måndags, men jag satt så länge och försökte komma på någon att jag fick ge upp. Sen har jag nu gått i flera dagar och tänkt och tänkt men inte kommit på någon. Jag har så många människor som har påverkat mig, men jag vet ingen speciell sådär.

Jag skulle ju kunna ta min mamma, pappa eller syster. För de finns ju alltid där för mig och har såklart påvekat mig mycket men hrm, om jag vill vara lite mer exotisk och välja någon annan så får det nog bli... eh...


(10 minuter tickar förbi)


Det får nog bli min kära vän Rebecca Kvist. Men det finns så många andra som påverkat mig på olika sätt, men nu tar jag Rebecca.


Men hur har hon påverkat mig? Jo, hon har fått mig att inse saker om mig själv. Hon har fått mig att inse att jag har ett bra liv, en fantastisk familj och att jag är fin (haha). Det är inte så att jag inte är medveten om detta annars, men hon påminner mig om det varje gång jag är lite nere.

Hon har berättat saker till mig som ingen annan berättat för mig om. Hon har sagt saker som förändrat mitt liv och fått mig att inse att jag borde vara mer tacksam. Hennes ord väcker tankar hos mig. Utan henne hade jag inte varit den jag är idag, och det hade varit till det sämre.

När jag tvivlat på saker, eller mig själv, har hon kommit och bara funnits där tills jag blivit säker. Hon ser på mig när jag mår dåligt innan jag ens vet det själv.Jag har känt henne ganska länge, men jag kom nära henne för ungefär tre år sen och jag är så glad att hon kom till mig just under den delen av mitt liv, det var nämnligen då jag behövde henne som mest. 


Jag saknar Rebecca så mycket, men om två månader ses vi igen (hon är i Frankrike). Rebecca har påverkat mitt liv så mycket på så många bra sätt, och jag är så glad över henne. Bästa rese-mamman i världen. 


 

Konfalägret 2011 ♥ 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards