agneskp

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Agnes - 8 november 2014 00:15

Okej. 

Jag har bloggat skitdåligt denna veckan. Jag är ledsen. Men har haft så mycket. Och det har varit den roligaste veckan på länge.


I söndags var jag på Astrids Lindgrens värld med Rebbe och det var så mysigt. Hon hade fribiljetter och det var någon höstmarknad där så vi tänkte att tja why not. Söndag morgon kl 8.30 var vi alltså iväg med bilen. Tre timmar körde vi och vi sjöng och dansade och hade det asnajs. Sen kom vi fram, åt lite, kollade på Pippi Långstrump och Rasmus på Luffen (som tydligen hittade hem?) och handlade lite. Jag köpte, tja förutom typ brända mandlar, en sjal, ett halsband (bästishalsband yäääy <333) och världens godaste té med smak av kardemumma, kanel, nejlikor, ingefära och något indiskt chai-mojs. Nomnom.

Vid 18.00 åkte vi hem igen, denna gången med Mattias också, då han skulle hem efter 9 dagars jobb. Vi stannade i Växjö på McDonalds (där jag träffade min f.d mattelärare?) och råkade sen köra norrut i en halvtimme innan vi insåg att vi var påväg åt fel håll hehe. Så jag kom hem vid tio ungefär och då var det straight to bed om man säger så. Men det var skitmysigt på Astrid Lindgrens värld, mycket tack vare att det var Rebbe jag var där med :')


I måndags började vi med temaveckan woho. Vi ska nänmligen på turné nästa vecka och har därför repat hela veckan. Temat är *dududuuduumudumudum* FLOWER POWER. SÅ FETT. Alltså det är så kul jag orkar inte. Låtarna äger, atmosfären under konserten är så avslappnad och härlig och jag har faktiskt fått en massa nya vänner bara denna veckan. Har varit mer med ettorna och treorna, suttit kvar i skolan efter att vi slutat (satt i 3.5 timmar i tisdags heheh) och bara haft det gött. Det har varit så kul.

Idag hade vi då genrep och genomdrag och omg detta var typ bästa dagen på länge. Vi har gått klädda som hippies hela dagen och åt pasta mitt på torget. Alltså mitt på torget, på marken. Vi såg så coola ut. Jag har även haft as kul då jag har både spelat, dansat och sjungit. Konserterna kommer bli så feta. 

Efter skolan åt vi (jag, Josephine, Madde, Emma, Jacob, Esther, Johannes, Jens och Nellie som tyvärr var tvungen å gå tidigt) på Chicco (så dyrt?). Det var så mysigt. När vi köpt kladdkakor allihopa insåg vi att det var kladdkakans dag och blev helt glada yay.


Nu ikväll har jag bara ätit och kollat på Idol och Diggiloo (och ätit kladdkaka igen...). Nu ska jag duscha och lägga mig då jag ska till Väla imorgon med Nellie och mina päron wohoooo.


Osammanhängande inlägg, jag vet, men jag är trött okej? 


FLOWER POWER.

         

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards