agneskp

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Agnes - 28 januari 2014 21:00

Fullapäckad dag. Dock var de första två lektionerna inställda vilket betyg att jag började kvart i elva vilket var sköööönt.
Hade då naturkunskap först. Sen på den en och en halv timme långa lunchen övade vi mest inför sångcafet och föreställningen. Sen hade vi GeMu, och Hasse körde för en gång skull riktigt hårt med oss. Vi fick sitta och skriva ner rytmer och melodier som han spelade. Det var skoj.
Sen hade jag ensemble. Sista gången innan ensemblemaratonet som är på lördag. Vi ska spela tre låtar där, Utan Dina Andetag (...), California King Bed och Nobodys Perfect. Toppenlåtar. HAHAH fast njaa.
Efter ensemblen väntade jag i skolan en timme (gjorde lite läxa) innan min pianoleketion började halv fem. Det gick bra, fick nya låtar i läxa. Det är verkligen svårt att efter att h lärt sig piano själv i flera år att bara ta och lära sig hur fingrarna ska va och läsa noter och blä. Men men, om jag ska bli det jag vill bli som äldre så behöver jag kunna spela piano.
Efter pianolektionen cyklade jag en snabbt som vinden, bytte om och stack på dans. Vi fortsatte på den nya dansen, och den är verkligen så långt ifrån våra senaste danser man kan komma. Pituetter, kullerbyttor, spagat, ja allt möjligt. Vår danslärare vekar tro att vi är några sabla akrobater som ska klara allt det, haha tja...

Nu har jag ätit, och tack vare timmen i skolan har jag ingen läxa. Så nu ska jag duscha sen sooova.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards