agneskp

Alla inlägg den 4 januari 2014

Mys

Av Agnes - 4 januari 2014 20:17

Har haft asmysigt dessa tre senaste dagarna. I förrgår kväll skulle jag vara ensam hemma under några timmar, så Astrid och Josefine kikade in. Vi tittade på film, tre olika hann vi med (inte hela dock). Dom stack hem vid tolv och jag gick å la mig.

Igår vaknade jag vid elva (måste verkligen vända tillbaka dygnet...) och satte igång att städa huset direkt efter frukost. Gymmade sen vid ett, var sjukt jobbigt. Hann inte gymma alls under luciahelgen, och sen blev jag förkyld efter det, så den 27 december var det första gången på två veckor som jag Gymmade. Och sen dess har jag gymmat fem gånger. Puh. Duktigt.
Efter att ha gymmat klart följde jag med Rebecca en sväng ut till hennes häst innan jag fick skjuts ut till Astrid av Josefine. Väl där mötte vi Julia (och Astrid) och vi körde vår årliga filmkväll (det är tradition den 3:e januari). Vi såg Dumma Mig, himla söt film! Sen gjorde vi en massa onödiga saker och pratade en massa innan vi somnade vid fem. Jag och Josse delade madrass (för att madrassen vi skulle ha var inne på Astrids brors rum, som sov...) så det var trångt. Men mysigt :')

Sen idag vaknade vi runt elva, och vid ett gick vi ner och åt makaroner med tacofärs (rester sen igår oh yeah). Sen kollade vi lite på tv innan Josse skjutsade mig hem.
Nu när jag kom hem så bestämde jag mig impulsivt för att möbelera om mitt rum. Det blev faktiskt bra!

Ja, detta var väl mina två senare dagar. Här har ni en bild på mitt rum (tog tyvärr ingen 'före'-bild, -.-) och några bilder från igår.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards