agneskp

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Agnes - 8 januari 2014 22:22

Är väldigt trött just nu, förhoppningsvis somnar jag snabbare idag än vad jag gjorde igår... La mig halv elva men han ligga ända till halv ett innan jag somnade. Och så vaknade jag klockan sex. What? Men men.

Första skoldagen var väl... tja, rolig antar jag. Vi inledde med matte, yes, och alla var vi så ofokuserade man kunde bli. Det var vi visserligen resten av dagen också hehe...
Sen hade vi estetisk kommunikation, och där började vi förbereda en föreställning som vi ettor tydligen ska ha i maj (WOHO). Idag röstade vi fram ett tema och sen nästkommande lektioner ska vi börja skriva manus och sätta ihop föreställningen. Ska bli så skoj!
Efter det hade vi rytmik och de lektionerna blir bara konstigare och konstigare efter varje gång, men det är så kul. Idag var vi varandras kommentatorer, vi sjöng vaggvisor åt en jacka, vi låtsades att vi hade tagit studenten och spelade upp en pjäs som började med en sotare och en snigel och slutade med att alla blev grodor och dog. HAHAH, vi låter inte riktigt kloka...

Sen hade vi svenska och engelska och det var, mwäh, inte kul. Jaja. Efter skolan fick jag skjuts av Astrid hem och så slutade det hela med att jag, Astrid och hennes pojkvän (ihhh) Viktor stod och snackade i en timme på vår gästparkering. Haha.

Helt okej dag, men nu ska jag sova. Godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards