agneskp

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Liseberg WOHO

Av Agnes - 26 maj 2013 23:34

Va på Liseberg med kören idag och dagen över lag har varit bra. Har mått lite dåligt och blev snabbt åksjuk, men bortsett från det var det roligt. Gick typ mellan Flumride och Colorado HAHAH för jag blev inte åksjuk på dom, bara blöt... Plus att jag frös. Dock var det ganska fint väder, solen sken fram tills kanske fem då molnen började komma, annars va det fint.
Jag gick mest med Astrid, Anna och Betty. Det var skitkul. Dock åkte dom typ allt och jag inget men skit i det. Vi åt på Ben&Jerry's MMMMMMM det var gott.
Känns bra med att vi ska åka till Liseberg igen om en vecka med klassen, då kanske jag kan ta tag och åka Balder för första gången. Har varit på Liseberg 8 gånger utan att åka den, känns... Fint. HAHAH men jag vill gärna åka den, är dock rädd för att bli åksjuk. :/

Men jaja det var en fin dag och jag hade iaf kul!

Bild 1: jag och Astrid glada och fina, åker sagolandet (som är en tradition att åka först av alla) :')
Bild 2: den delen i sagolandet där allt vitt börjar lysa.
Bild 3: Betty, Anna och Astrid, trötta sittandes i en rulltrappa.
Bild 4: de tre ovanstående åker Uppswinget.
Bild 5: mitt åkband. För ett sånt har ni ju aaaaaaaldrig sett förr.


(Btw såg min första skräckfilm ever igår. Insidious hette den. Usch.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 31 december 2015 12:27

Detta är det första inlägget denna månaden, och det sista inlägget på länge. Vet inte om jag någonsin gått såhär länge utan att blogga, och det beror på att jag nu i December dragit ner mycket på mitt mobilanvändande, och insett att det inte är värt ...

Av Agnes - 29 november 2015 14:29


Såg Jonas Gardell i fredags med Rebecca. Det var underbart. Han är typ den bästa människan som finns. Såg Bjärnums höstshow förra helgen också. Alltså den skolan är helt fantastisk. ...

4

Av Agnes - 20 november 2015 14:26


Tydligen exakt fyra år sen jag fick reda på att Misty dog idag. Höll på att glömma. Lite sorgligt hur jag nästan glömmer något som en gång i tiden betydde så mycket för mig. ...

Av Agnes - 15 november 2015 20:31

Jag orkar inte med min mobil längre. Vilket är skönt. Men det är segt när jag vill blogga, för då behöver jag den. Nu är snart denna veckan slut och det har varit den underbaraste tema- och turnéveckan jag varit med om. Helt fantastisk. Har inte ...

Av Agnes - 30 oktober 2015 20:57


Ny gitarr. Finally.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards